Stevie har fødselsdag!

Gah! Jeg er SÅ god til at huske fødselsdage… alle andre dage end lige DEN dag det så er.

Men altså, i det er det Stevies fødselsdag, hurra hurra hurra. :kor:

Selve fejringen må vist vente, for jeg har været “arbejdsramt” lige til nu, og ligefrem at servere fødselsdagsmenu på dette tidspunkt… Men han er nu nok også ligeglad :wink:

Så lille var han engang…

Det er han ikke mere :wink:

Tillykke med de 2 år, Stevie!

Tillykke Stevie - du kan vel dårligt blive mere forkælet på din føs´dag end du er i forvejen :tihi:

:flag::flag:

Tillykke Stevie! :flag:

:flag: Jamen, vi kan vel lige nå et kæmpe tillykke med dagen til Stevie :flag:

:flag: Tillykke med de to år Stevie

Tillykke med dagen Stevie! :tillykke:

Tillykke med 2 års fødselsdagen Stevie :flag::hjertehop:

Tillykke med dagen, smukke Stevie! :smiley: :flag:

:tillykke:

Meeeeen, jeg synes nu altså lige der mangler lidt flere billeder af dig! :hjerte:

Tillykke med fødselsdagen, unge Stevie. Du ser mig lidt spinkel ud, men det kan vel stadig rette sig… :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

Tillykke til smukke Stevie :serpentiner:

Tillykke smukkeste Stevie. :flag:

Et forsinket men alligevel stort tillykke med dagen smukke dreng :ballon:
Mvh
Yvonne

stort tillykke med dagen fra skaldepanderne.

[QUOTE=FinnFrode;1079631]Tillykke med fødselsdagen, unge Stevie. Du ser mig lidt spinkel ud, men det kan vel stadig rette sig… :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

[/QUOTE]

Hvis der er en ting Stevie IKKE er, så er det spinkel. Det er ikke uden grund han går under navnet “Skrumle” herhjemme :tihi: Han er STOR. Store poter, tykke ben. Stor. Ikke sådan egentlig tyk, men stor :slight_smile: (Ooooog… med “et godt køkken” ;))

Her er han med Adelie, som absolut ikke er en lille Cornish (tværtimod, hun er også stor forsin race L)

og her i sin yndlingspositur: Under en dejlig varm dyne, helst sammen med mig :slight_smile:

Stevie er en af de eneste Phumba tolererer nogenlunde - men billedet her er nu alligevel et sjældent syn :slight_smile:

Ja, jeg kan godt se det, men i Snehvides øjne er han en splejs… :høhø:

Forsinket tillykke til Hr. Stewardsen :wink:

/Mette

Ih tillykke Stevieknægt

Stort tillykke med din smukke dreng