Stig hos Morten Brønsby

Morten, Lone Wijelos mand, forevigede Rikke og Sundisk Magnicent Stig Skovlunde på udstillingen i Prismen den 4.12.2011 - er de ikke dejlige de to?

Jo det er de :slight_smile:

Åh hun er en heldig heldig kvinde hende Rikke… (Michael fik mange bebrejdende blikke da jeg kom hjem i søndags, men han fejede mig bare af med, at hvis vi havde købt Stig var han jo aldrig blevet BIS! Mænd!)

Jo de er bestemt dejlige begge to … og især ham Stig :wehuu:

Jeg syntes nu især Rikke er helt fantastisk - for at tage sig så godt af Stigbassen og holde ham i super kondition …

ihh tak for de søde ord om mig og Stig:) jeg vil måske nærmere sige vi passer lidt på hinanden:høhø: ham og Del-Shay skal i hvertfald nok sørge for at gøre opmærksom på hvis de er utilfredse med noget. Jeg er jo bare fodermester, nussepude, sugerørs kaster og meget andet:p
Rikke

Der har vi jo det dejlige par :slight_smile:
Tillykke med det første BIS i søndags. Jeg er sikker på der kommer flere med tiden :thumbup:

Stig er en dejlig kat - og det var en fornøjelse at opleve Rikkes glæde over hans velfortjente resultat. :slight_smile:

:wehuu: Stig er bare SÅ flot, og til lykke med BIS i søndags. :wehuu:

Endnu engang et stort tillykke med det første BIS :wehu:

Han er nu også en dejlig fyr ham Stig-bassen :hjerte::inlove::hjerte:

Det var sandelig ikke ufortjent, det BIS. Sikke en flot kat! Tillykke med titlen!

Smukke Stig :hjerte:
Helt fortjent han slog min dreng :ok:

ai, en BIS-mis…sikke fin og sikke en cattitude