Stig og Frederik

Så er der lidt billeder af de to banditter igen.

De tager altså livet af mig - de er så overkælne, spinde, spinde, ælte, ælte, nippe øreflip, uhyre hjælpsomme med dagens gøremål - der så tager 10 gange længere tid.

Indimellem føler jeg at jeg er urimelige overfor de oversøde drenge - men jeg kan altså nærmest få pip af dem :tihi:

pssst, de er til salg …

Frederik

Stig

Uha altså Lis, de to er altså bare dejlige!
Håber de får et fantastisk hjem:)

  • de måtte hjertens gerne invaderer vores - hvis vi da stod til at skulle udvide flokken :wehuu:

Et par flotte og veltrimmede fyre er de blevet. Kroppen er ved at have indhentet ørerne nu. :smiley:

:besvimer:

Jeg må ikke… Har jeg fået at vide. To røde drenge ville ellers ikke være for meget, synes jeg. Måske Glamour ikke ville være enig, hun har rigeligt hyr med én.

Jeg må ikke… Har jeg fået at vide. To røde drenge ville ellers ikke være for meget, synes jeg. Måske Glamour ikke ville være enig, hun har rigeligt hyr med én.[/QUOTE]

Visse vasse, de er begge så glade for menneske kontakt - så Glamour vil de ikke interessere sig for.

Må ikke - det er jeg sikker på du kan finde en løsning på :tihi:

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;620178]Visse vasse, de er begge så glade for menneske kontakt - så Glamour vil de ikke interessere sig for.

Må ikke - det er jeg sikker på du kan finde en løsning på :tihi:[/QUOTE]
Jooh. Men løsningen ville muligvis koste mig en kæreste… Men hvad skulle man også med sådan en hvis man havde to røde drenge…?:høhø:

Præcis - og med tanke på hvor kærlige de er i deres ørenipperi - de sover i også i seng, både under dyne og på hovedpude, kan man ønske sig mere?

Gad vide om Highfields kæreste også sover i sengen og nipper i ører :gruble:

:tihi:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;620273]Gad vide om Highfields kæreste også sover i sengen og nipper i ører :gruble:

:tihi:[/QUOTE]
Ikke samtidig :wink:

De er bare skønne, men Frederik har stadig mit :hjerte: