Stig skal til dyrlæge idag

idag skal min lille Stig til dyrlæge og ha lavet tandrøngten og rensning. jeg har ikke bil så vi skal med busser.
tænkte om der var nogle kloge forslag til at holde ham varm på hjemturen efter nakosen?:slight_smile: vi har ca. 1½ times transport tid selvom der kun er 15km:dokdok: sådan er det jo at bo på landet:venter:
MVH Rikke

Jeg ville prøve at ringe til Lis, hvis du altså ikke skal afsted på et umenneskeligt tidspunkt. :stuck_out_tongue:
Hun har nemlig sådan nogle varmedimser som er til at komme i mikroen, og ellers nogle “lommefingervarmere” hvor de først begynder at varme når man bryder plastikken den er pakket ind i. Men ok spørgsmålet er om hun har tiden til at aflevere det til dig, det ved jeg jo ikke. :slight_smile:

hehe jo tak men skal med bussen om 20 minutter:) kan man købe det et sted i roskilde? jeg skal jo alligevel ha tiden til at gå med noget.
MVH Rikke

[QUOTE=nouredin;840739]hehe jo tak men skal med bussen om 20 minutter:) kan man købe det et sted i roskilde? jeg skal jo alligevel ha tiden til at gå med noget.
MVH Rikke[/QUOTE]

Jeg vil tro at du kan købe sådan nogle lommefingervarmere i tigeren måske. De plejer ihvertfald at have mange mærkværdige ting. :smiley:

super der vil jeg gå ind og lurer:) tak for råd.
MVH Rikke

Ellers kan du kigge i sportsbutikker efter dem. Ved der er flere varianter der bruges af motorcyklister, skiløbere mm

[QUOTE=KKH;840738]Jeg ville prøve at ringe til Lis, hvis du altså ikke skal afsted på et umenneskeligt tidspunkt. :stuck_out_tongue:
Hun har nemlig sådan nogle varmedimser som er til at komme i mikroen, og ellers nogle “lommefingervarmere” hvor de først begynder at varme når man bryder plastikken den er pakket ind i. Men ok spørgsmålet er om hun har tiden til at aflevere det til dig, det ved jeg jo ikke. :)[/QUOTE]

De har dem i sportsbutikker i roskilde, men den som plejede at være ved stationen at lukket ned så man skal helt ud til Ros Torv eller ned i den anden ende af gågaden. Og så skal man huske at pakke noget om dem, man brænder sig på dem ved at lægge det mod bar hud…så under et tæppe med dem !

Jeg skal til Jyllinge i formiddag - kommer lige forbi med det af dit der står her - snupper et par varmepuder med så du har.

Jeg ville købe en puttepose han kan kravle ind i…i transportkassen. Så kan han både holde varmen OG lukke omverdenen ude.