Stinepigen har nået 1000 indlæg og skal have et tilnavn

Stinepigen har nået op op at ha lavet 1000 indlæg og selvfølgelig skal hun da have sig et sjovt tilnavn, men hvad skal vi dog finde på til hende

Det finder du da hurtigt på ikk, Johnny? :slight_smile:

næhhhh, det syntes jeg skal være op til alle jer der kender hende bedst

alle jer bla bla

Stine skriver om sig selv :

About StinePigen

Hvilken race eller racer har du?:Huskat
Hvor mange katte har du?:2
Er du opdrætter?:Nej
Hvad hedder dit stamnavn?:-
Når jeg ikke er kattegal: Så er jeg bare en rolig pige der går og tuller rundt med sin kæreste og katte i en hyggelig 2 værelses lejlighed i Vanløse
Her bor jeg!:Vanløse :wink:
Interesser:Film, serier, spil, katte, katte, katte…
Beskæftigelse:Jeg læser til daglig til pædagog på Frøbelseminariet på Frederiksberg!

Og i mellem tiden er Stine blevet mor til en dejlig lille dreng.
Måske man skulle spørge Stine, om hun har noget at tilføje, da der jo er sket en hel masse i hendes liv, siden hun sidst skrev om sig selv :).

[QUOTE=Milles mor;1218729]Og i mellem tiden er Stine blevet mor til en dejlig lille dreng.
Måske man skulle spørge Stine, om hun har noget at tilføje, da der jo er sket en hel masse i hendes liv, siden hun sidst skrev om sig selv :).[/QUOTE]
Jamen det kan jeg godt prøve :slight_smile: Jeg bor sammen med Michael som jeg har været sammen med i snart 11 år og vi er rigtig nok for 3 måneder siden blevet forældre til den dejligste Alfred :slight_smile: Vi bor sammen med Teddy og Emma som er de skønneste huskatte på snart 6? år må det være.
Jeg er uddannet pædagog… Hmm… Jeg er nok meget et hygge-menneske: for mig er det bedste en hyggelig aften med god mad og gode veninder/hygge med familie.
Jeg ved sgu ikke liiige hvad jeg mere kan komme på :tihi: Måske nogen andre har noget at tilføje som jeg ikke lige har
tænkt på.

[QUOTE=StinePigen;1218751]Jamen det kan jeg godt prøve :slight_smile: Jeg bor sammen med Michael som jeg har været sammen med i snart 11 år og vi er rigtig nok for 3 måneder siden blevet forældre til den dejligste Alfred :slight_smile: Vi bor sammen med Teddy og Emma som er de skønneste huskatte på snart 6? år må det være.
Jeg er uddannet pædagog… Hmm… Jeg er nok meget et hygge-menneske: for mig er det bedste en hyggelig aften med god mad og gode veninder/hygge med familie.
Jeg ved sgu ikke liiige hvad jeg mere kan komme på :tihi: Måske nogen andre har noget at tilføje som jeg ikke lige har
tænkt på.[/QUOTE]
Nå ja, så er jeg rigtig glad for at bage og lave mad når tiden og overskudet er til det. (Det havde jeg lige glemt alt om da madlavning pt er en by i Rusland med lille bebs :høhø:)

Pædagoguddannet hyggemor der elsker Alfred og huskatte

Hyggeelskende huskattemor, der var så heldig at få en Alfred

Huskatte, hygge og herlige Alfred, så er Stine i sit es

:slight_smile:

Teddy-bear med flair for børn og boller

[QUOTE=Tante Tut;1218792]:slight_smile:

Teddy-bear med flair for børn og boller[/QUOTE]

Den er sød, Tut :slight_smile:

:tak:

Tak Ingrid…

[QUOTE=Tante Tut;1218792]:slight_smile:

Teddy-bear med flair for børn og boller[/QUOTE]

:ups: Må indrømme at den giver mig lidt urene tanker… Kan vi skrive “flair for børn og bagværk”?

:tihi: :tihi: :tihi:

Ja-da… det var jo bare et forslag – og slet ikke sikkert, at det bliver Stine’s tilnavn :stuck_out_tongue:

mon de to der står til at få tilnavne kunne nå at få dem i julegave?

joooo de kunne de nok godt:), men Stinepigen har jo ikke fået så mange muligheder.
men ellers kan vi jo i anledning af julen lade Stinepigen selv bestemme.

trillingsgaard er vist mere el mindre klar:)

Ja lad os da overraske de to damer at de i morgen står op og har fået nye tilnavne : teddybear med flair for børn og bagværk var vist den som Stinnepigen fik her ? Synes da det ville klæde kattegale at få de to belønnet for deres indsat :slight_smile:

Altså hvis nu man selv må blande sig lidt :ups: Så tænkte jeg om det ikke kunne være “Mamabear med flair for børn og bagværk” i stedet for teddybear? Ellers er det kun den ene kat der er i navnet og ville helst have de ikke var med :slight_smile:

stemmer for Stines eget forslag - lad det nu blive til virkelighed som årets julegave :slight_smile:

jeg er nød til lige at vende det med de andre admins inden jeg gør mere:)