Stjernetegn

Jeg kan ikke huske om jeg har postet denne her før. Men så kommer den altså igen. Syntes den er hylesjov:klapper:

             [B]Vandmanden 20/1-18/2[/B]                         Du har en opfindsom          forstand og er tilbøjelig til at være fremskridstvenlig. Du lyver dog en          del. I øvrigt er du temmelig skødesløs og upraktisk, hvorfor du laver          den samme fejl gang på gang. Folk synes du er dum i låget. 

Fiskene 19/2-20/3 Du har en livlig fantasi og tror, du bliver forfulgt af politi og efterretningsvæsen. Du har ingen indflydelse på dine omgivelser og er helt uden charme. Dog er du meget pralende. Fiskene er ofte blottere.

Vædderen 21/3-19/4 Du er en foregangsmand og nærer foragt for andre mennesker. Du er hidsig, utålmodig og hånlig over for andre, men er til gengæld helt uden humoristisk sans. Du er ikke særlig rar, faktisk et røvhul, og ingen kan lide dig.

Tyren 20/4-20/5 Du er praktisk og ihærdig. Du har en stædig udholdenhed og arbejder som bare helvede. De fleste mennesker synes du er ensidig, tykhovedet og intolerant. Tyre har dårlig ånde, armsved samt lugter og fiser meget.

Tvillingerne 21/5-20/6 Du er en hurtig og intelligent tænker. Folk kan lide dig fordi du er biseksuel. Du nærer helt overdrevne forventninger i alle situationer og betragtes som psykisk afviger. Du er meget behagesyg, altså billig. Forresten er tvillingerne kendt for at begå blodskam.

Krebsen 21/6-22/7 Du er sympatisk og forstående overfor andre folks problemer. Du betragtes som et naivt fæhoved. Du udsætter altid alting og laver aldrig noget selv. Andre prøver normalt at undgå dig, da du betragtes som meget kedelig. De fleste modtagere af socialhjælp er krebse.

Løven 23/7-22/8 Du anser dig selv for den fødte leder. Andre synes du er påtrængende. De fleste Løver er blærerøve og skruphysteriske. Du er forfængelig og selvglad. På den anden side er du også nærig og har meget stærk trang til alkohol. Løver er altid uhæderlige og begår ofte underslæb.

Jomfruen 23/8-22/9 Du er den logiske type og hader uorden. Denne irriterende pernittengryn holdning er utålelig for dine venner, hvis du har nogle. Du er en kold skid og falder tit i søvn mens du elsker. Jomfruer kan ikke skelne stort fra småt, men de kan godt være gode buschauffører.

Vægten 23/9-22/10 Du er den kunstneriske type og ikke særlig realistisk. Hvis du er mand, hører du til den meget tvivlsomme slags. De kvindelige vægte er som regel fede og ulækre. Dine chancer for arbejdsmæssige og økonomiske vindinger er lig nul. Dog kan vægte af begge køn være gode prostituerede. Alle vægte har kønssygdomme.

Skorpionen 23/10-21/11 Du er skarpsindig i forretningsanliggender og i det hele taget ikke til at stole på. Din moral er særdeles anløben. Seksuelt er du et nul, men du savler meget. De fleste skorpioner er nørder og har ikke noget liv.

Skytten 22/11-21/12 Du er optimistisk og blåøjet. Du satser dumdristigt på dit held, mest fordi du mangler talent. Skytternes hjerne er meget passende at sammenligne med visse fortidsøgler. De fleste skytter er fordrukne, liderlige eller narkomaner. Du er ufrivilligt komisk og folk griner meget af dig. Dine forsøg på at være morsom er derimod altid højst pinlige.

Stenbukken 22/12-19/1 Du er stokkonservativ og bange for at tage en chance. Du laver sjældent fejl, da du faktisk aldrig laver noget som helst. Du er doven og betragtes som et hul i jorden. Der er ingen der lægger mærke til dig, og du kunne egentlig lige så godt være usynlig. Der har aldrig og vil aldrig eksistere en stenbuk af blot den ringeste betydning. Stenbukke bør undgå at stå stille i længere tid, da hundene ellers tror du er et træ og pisser på dig.

Skal vi prøve at gætte, hvad de andre her på kg er?? :slight_smile:

Du kan bare lige prøve… :muhaha:

Ja, var lige ved at gætte på, hvad Julle var, men så følte jeg mig alt for høflig til at komme med mit gæt :høhø: :høhø: Det’ faktisk ikk’ så nemt :smiley:

Prøv da at gætte-LOL

[quote=JulleML;258997]Jeg kan ikke huske om jeg har postet denne her før. Men så kommer den altså igen. Syntes den er hylesjov:klapper:

Vandmanden 20/1-18/2 Du har en opfindsom forstand og er tilbøjelig til at være fremskridstvenlig. Du lyver dog en del. I øvrigt er du temmelig skødesløs og upraktisk, hvorfor du laver den samme fejl gang på gang. Folk synes du er dum i låget.

Fiskene 19/2-20/3 Du har en livlig fantasi og tror, du bliver forfulgt af politi og efterretningsvæsen. Du har ingen indflydelse på dine omgivelser og er helt uden charme. Dog er du meget pralende. Fiskene er ofte blottere.

Vædderen 21/3-19/4 Du er en foregangsmand og nærer foragt for andre mennesker. Du er hidsig, utålmodig og hånlig over for andre, men er til gengæld helt uden humoristisk sans. Du er ikke særlig rar, faktisk et røvhul, og ingen kan lide dig.

Tyren 20/4-20/5 Du er praktisk og ihærdig. Du har en stædig udholdenhed og arbejder som bare helvede. De fleste mennesker synes du er ensidig, tykhovedet og intolerant. Tyre har dårlig ånde, armsved samt lugter og fiser meget.

Tvillingerne 21/5-20/6 Du er en hurtig og intelligent tænker. Folk kan lide dig fordi du er biseksuel. Du nærer helt overdrevne forventninger i alle situationer og betragtes som psykisk afviger. Du er meget behagesyg, altså billig. Forresten er tvillingerne kendt for at begå blodskam.

Krebsen 21/6-22/7 Du er sympatisk og forstående overfor andre folks problemer. Du betragtes som et naivt fæhoved. Du udsætter altid alting og laver aldrig noget selv. Andre prøver normalt at undgå dig, da du betragtes som meget kedelig. De fleste modtagere af socialhjælp er krebse.

Løven 23/7-22/8 Du anser dig selv for den fødte leder. Andre synes du er påtrængende. De fleste Løver er blærerøve og skruphysteriske. Du er forfængelig og selvglad. På den anden side er du også nærig og har meget stærk trang til alkohol. Løver er altid uhæderlige og begår ofte underslæb.

Jomfruen 23/8-22/9 Du er den logiske type og hader uorden. Denne irriterende pernittengryn holdning er utålelig for dine venner, hvis du har nogle. Du er en kold skid og falder tit i søvn mens du elsker. Jomfruer kan ikke skelne stort fra småt, men de kan godt være gode buschauffører.

Vægten 23/9-22/10 Du er den kunstneriske type og ikke særlig realistisk. Hvis du er mand, hører du til den meget tvivlsomme slags. De kvindelige vægte er som regel fede og ulækre. Dine chancer for arbejdsmæssige og økonomiske vindinger er lig nul. Dog kan vægte af begge køn være gode prostituerede. Alle vægte har kønssygdomme.

Skorpionen 23/10-21/11 Du er skarpsindig i forretningsanliggender og i det hele taget ikke til at stole på. Din moral er særdeles anløben. Seksuelt er du et nul, men du savler meget. De fleste skorpioner er nørder og har ikke noget liv.

Skytten 22/11-21/12 Du er optimistisk og blåøjet. Du satser dumdristigt på dit held, mest fordi du mangler talent. Skytternes hjerne er meget passende at sammenligne med visse fortidsøgler. De fleste skytter er fordrukne, liderlige eller narkomaner. Du er ufrivilligt komisk og folk griner meget af dig. Dine forsøg på at være morsom er derimod altid højst pinlige.

Stenbukken 22/12-19/1 Du er stokkonservativ og bange for at tage en chance. Du laver sjældent fejl, da du faktisk aldrig laver noget som helst. Du er doven og betragtes som et hul i jorden. Der er ingen der lægger mærke til dig, og du kunne egentlig lige så godt være usynlig. Der har aldrig og vil aldrig eksistere en stenbuk af blot den ringeste betydning. Stenbukke bør undgå at stå stille i længere tid, da hundene ellers tror du er et træ og pisser på dig. [/quote]

Den er helt vidunderlig.
Jeg kendte den ikke :klapper: :klapper: :klapper: :klapper:

Der er nok “lidt om snakken” hist og pist…:klapper:

Julle er tvilling…-LOLåh det stakkels barn…:græde: :græde:

hehe, den er morsom

DET er der bestemt INGEN skam i! :venter:

:ups:

[quote=Bølle-missen;259044]DET er der bestemt INGEN skam i! :venter:

:ups:[/quote]

:tihi: :tihi: :fløjte: nej…nej jeg skynder mig hen under min sten :fløjte:

Jeg er en typist stenbuk…får intet udrettet og laver ikke en dyt.
Tror jeg vil tage mig en farmor og lade skidt være skidt og bare dase.

Anne (M&M) er vandmand.

De har altid smukke øjne.
Tag den.:fløjte:

[quote=kamikaze;259056]Jeg er en typist stenbuk…får intet udrettet og laver ikke en dyt.
Tror jeg vil tage mig en farmor og lade skidt være skidt og bare dase.[/quote]

En stenbuk er det flittigste tegn af alle 12.
Tag du dig bare en lur Brita - under din sten.
Det har du fortjent. :slight_smile:

Min passer da meget godt … :fløjte:

Min passer da i hvert tilfælde ikke:venter:

[quote=Bølle-missen;259044]DET er der bestemt INGEN skam i! :venter:

:ups:[/quote]

Nej da… kun blodskam-LOL

Passer ihvertfald ikke… Jeg bliver også forfulgt af mafiaen og de pushere der er i området… NÅ

… OG kattene - især hver gang jeg går i køkkenet.

LOL!!!

åh hvor er den gylden!!!

Jeg er tyr fnis

Jeps - jeg er total blotter, så ved I det. jeg har længe gerne villet skrive det, men kunne ikke finde anledningen:-)

De er sjove - kender dem godt. Og PET er altså efter mig!

:slight_smile:

Jeg er virkelig også stolt af at være tvilling:øhmm::øhmm::øhmm:

:klapper::klapper::klapper: