Stjernetegn

Jeg kan ikke huske om jeg har postet denne her før. Men så kommer den altså igen. Syntes den er hylesjov:klapper:

             [B]Vandmanden 20/1-18/2[/B]                         Du har en opfindsom          forstand og er tilbøjelig til at være fremskridstvenlig. Du lyver dog en          del. I øvrigt er du temmelig skødesløs og upraktisk, hvorfor du laver          den samme fejl gang på gang. Folk synes du er dum i låget. 

Fiskene 19/2-20/3 Du har en livlig fantasi og tror, du bliver forfulgt af politi og efterretningsvæsen. Du har ingen indflydelse på dine omgivelser og er helt uden charme. Dog er du meget pralende. Fiskene er ofte blottere.

Vædderen 21/3-19/4 Du er en foregangsmand og nærer foragt for andre mennesker. Du er hidsig, utålmodig og hånlig over for andre, men er til gengæld helt uden humoristisk sans. Du er ikke særlig rar, faktisk et røvhul, og ingen kan lide dig.

Tyren 20/4-20/5 Du er praktisk og ihærdig. Du har en stædig udholdenhed og arbejder som bare helvede. De fleste mennesker synes du er ensidig, tykhovedet og intolerant. Tyre har dårlig ånde, armsved samt lugter og fiser meget.

Tvillingerne 21/5-20/6 Du er en hurtig og intelligent tænker. Folk kan lide dig fordi du er biseksuel. Du nærer helt overdrevne forventninger i alle situationer og betragtes som psykisk afviger. Du er meget behagesyg, altså billig. Forresten er tvillingerne kendt for at begå blodskam.

Krebsen 21/6-22/7 Du er sympatisk og forstående overfor andre folks problemer. Du betragtes som et naivt fæhoved. Du udsætter altid alting og laver aldrig noget selv. Andre prøver normalt at undgå dig, da du betragtes som meget kedelig. De fleste modtagere af socialhjælp er krebse.

Løven 23/7-22/8 Du anser dig selv for den fødte leder. Andre synes du er påtrængende. De fleste Løver er blærerøve og skruphysteriske. Du er forfængelig og selvglad. På den anden side er du også nærig og har meget stærk trang til alkohol. Løver er altid uhæderlige og begår ofte underslæb.