Stof med poter til kradsetræ - hvor?

Min søde kæreste er ved at lave en større og mere omfattende udbygning af missernes kradsetræ her hjemme. Det var det første han gik i gang med i morges for han “ku slet ikke vente med at komme igang” :hjerte:

Men vi skal bruge sådan noget plys med pote tryk i god kvalitet, ala det på billedet her. Vi har været i stof og stil og kigge i dag men de havde det ikke. Og nu har jeg kigget på såå mange webbutikker og kan bare ikk finde noget :frowning:

Nogen der kender et sted man kan bestille det, så vil vi blive overlykkelige?? :smiley:

Det eneste jeg kan komme på, er at kigge efter hundetæpper ved dyrehandleren … nok en dyr løsning, men for det første, så er det slet ikke sæson for plys-stoffer i stofforretningerne og for det andet, har jeg aldig set plys med potemønster i en alm. stofforretning.

Nej det har jeg nu heller ikke set før - men der er jo tonsvis af plys med alt muligt andet print i butikkerne nu også.

Jeg leder videre efter det ellers må vi finde på noget andet, for foretrækker at det bliver noget plysstof fremfor det fleece som hundetæpperne er lavet af. Ellers en go ide :slight_smile:

Ann K sælger plys med poter som tæpper til blandt andet udstillingsbure i størrelserne 60x75 og 60x150.

Her: http://www.annk-butik.dk/dasesenge.html og scroll ned…

Tak for det :slight_smile: Har lige prøvet at skrive nu :slight_smile:

Så er det fundet og bestilt hjem! Nøjh hvor jeg glæder mig til at få det lavet færdigt :slight_smile: