Stolt

Er bare så stolt…

De sidste par uger, har han slet ikke ødelagt noget når han har været alene hjemme… Så i dag fik han lov til at være i hele huset mens vi har været på arbejde, og mindsaten om han ikke har opført sig pænt.
Det gør bare det hele så meget nemmere, at han nu kan være alene uden at splitte alting ad…

Nej hvor dejligt :slight_smile:

Vores kan også være alene hjemme nu.

Ja det er bare lækkert…

Han får dog ikke lov til at få hele huset i morgen… Gider ikke hjem og rydde det hele op igen, inden fotografen kommer… Lidt doven er man vel

:lol:

Sikke dejlig læsning:-)

Der er for mig ingen tvivl om at alene hjemme hunde lider skrækkeligt i den tid de lades alene, indtil de lærer det er OK. Glæd jer over, at I har forbedret jeres hundes livskvalitet med 90 %:slight_smile:

Jeg er ved at lære Hugo det. Det tager tid, men det går fremad. Dejligt motiverende at logge ind og læse om andres successer:-)

[QUOTE=lenschow;587717]Sikke dejlig læsning:-)

Der er for mig ingen tvivl om at alene hjemme hunde lider skrækkeligt i den tid de lades alene, indtil de lærer det er OK. Glæd jer over, at I har forbedret jeres hundes livskvalitet med 90 %:slight_smile:

Jeg er ved at lære Hugo det. Det tager tid, men det går fremad. Dejligt motiverende at logge ind og læse om andres successer:-)[/QUOTE]

Det er utrolig dejligt… Hvordan går det med Hugo, er det blevet bedre?

Probie har også været alene i dag og haft hele huset, heller ikke i dag har han ødelagt noget, så jeg tro og håber virkelig at det fortsætter sådan :slight_smile: Ihh hvor vil det være lækkert…