Stooor dreng!

Så!
Nu tror jeg ikke at jeg kan gemme noget for Victor mere. Han er nu blevet så stor at han har lært at hoppe op på døren ud til entréen, hvis den står åben. Herfra kan han hoppe videre til køleskabet, og ned på gulvet igen via køkkenbordet.

Nu har jeg kun skabene tilbage som gemmested, indtil han lærer at åbne dem. Han ved allerede hvordan man åbner døre, med mindre de er katte-sikrede med et håndtag der peger nedad, og altså kun kan åbnes, hvis man skubber det til siden.

Jeg fik lige et billede af ham oppe på døren:

[quote=Simon;466099]Så!
Nu tror jeg ikke at jeg kan gemme noget for Victor mere. Han er nu blevet så stor at han har lært at hoppe op på døren ud til entréen, hvis den står åben. Herfra kan han hoppe videre til køleskabet, og ned på gulvet igen via køkkenbordet.

Nu har jeg kun skabene tilbage som gemmested, indtil han lærer at åbne dem. Han ved allerede hvordan man åbner døre, med mindre de er katte-sikrede med et håndtag der peger nedad, og altså kun kan åbnes, hvis man skubber det til siden.

Jeg fik lige et billede af ham oppe på døren:[/quote]

Ja, ham tror jeg også du får svært ved at gemme noget for :tihi::tihi:
Men dygtiiiiiig…det er han

Flot og dygtig kat…

Skal jeg fortælle dig at mine Frede kan åbne vinduer og skabe… så jeg har bare at have mad i skålen når han er sulten :tihi:

[quote=Simon;466099]Så!
Nu tror jeg ikke at jeg kan gemme noget for Victor mere. Han er nu blevet så stor at han har lært at hoppe op på døren ud til entréen, hvis den står åben. Herfra kan han hoppe videre til køleskabet, og ned på gulvet igen via køkkenbordet.

Nu har jeg kun skabene tilbage som gemmested, indtil han lærer at åbne dem. Han ved allerede hvordan man åbner døre, med mindre de er katte-sikrede med et håndtag der peger nedad, og altså kun kan åbnes, hvis man skubber det til siden.

Jeg fik lige et billede af ham oppe på døren:[/quote]

Du skulle vel ikke bo i nivåhøj vel ? Det ligner det riiiiiigtig meget…! :tihi:

Det må jeg nok sige… Stor dreng. :inlove: Der er alligevel rimelig højt der op.
.

Hvor er han dygtig den lille mand - og meldingen herhjemme fra er, at mennesker ikke skal gemme noget for kattene - det grænser til dyremishandling :slight_smile:

wow - adræt lille sag du har dig der :smiley:

Kære Simon.

Det lyser altid langt væk, hvor meget du elsker den kat. :hjertehop:

Jo det er nemlig Nivåhøj :slight_smile:

Haha ja det kan jeg godt se, men hvis ikke jeg gemmer bare LIDT, så ville han jo spise alt sit vådfoder og guffe-ting på én gang :smiley:

Dygtig mis, hvad skal det dog ikke ende med:D
Hilsen Lisbeth

[quote=Coon Danica;466706]Dygtig mis, hvad skal det dog ikke ende med:D
Hilsen Lisbeth[/quote]

Håber i hvert fald ikke at han lærer at åbne vinduer som tidligere nævnt. :høhø:

Men hvis han imiterer, så lærer han det heller aldrig, for han er aldrig i samme lokale som et åbent vindue, så han kan ikke se hvordan jeg gør :stuck_out_tongue:

Tænkte det nok… Boede selv i nr. 57 indtil maj i år :wink:

Synes at kunne kende loftet og de meget meget smukke dørkarme :tihi:

Simon - Løsningen når han finder ud af det med at åbne skabslåger (og det gør han jo selvfølgelig -tihi) er børnesikring på skabene. Det er installeret herhjemme, trods manglende planer om børn -høhø

Tror skam at han er en ret klog kat, så jeg skal nok bare træne med ham, så kan jeg sikkert lære ham nogle ret imponerende ting, hvis ikke det er HAM der lærer mig dem :stuck_out_tongue:

I næste uge har han sikkert smurt madpakke til mig når jeg står op om morgenen. Og til den tid vil det imponerede ikke være dét at han smører maden selv. Det vil være imponerende fordi han smurte den, med begrundelsen: “Simon hvis ikke jeg havde smurt den, så havde du købt dyr mad på arbejdet, og så havde jeg ikke fået flere godbidder resten af måneden!” :smiley:

[quote=Simon;467044]Tror skam at han er en ret klog kat, så jeg skal nok bare træne med ham, så kan jeg sikkert lære ham nogle ret imponerende ting, hvis ikke det er HAM der lærer mig dem :stuck_out_tongue:

I næste uge har han sikkert smurt madpakke til mig når jeg står op om morgenen. Og til den tid vil det imponerede ikke være dét at han smører maden selv. Det vil være imponerende fordi han smurte den, med begrundelsen: “Simon hvis ikke jeg havde smurt den, så havde du købt dyr mad på arbejdet, og så havde jeg ikke fået flere godbidder resten af måneden!” :D[/quote]

Når han nu lære det, kan du så ikke lige låne ham ud, så mine også kan lære det… Hader at smøre madpakke…