Stopper det aldrig

altså lysten til at bygge nyt til kattene…

Ikke hos os…:-)…og vi modtager gerne nye ideer :slight_smile:

Men her kommer et par billeder af det vi nåede idag…kradse træet og de to små huler - og stenene som skal danne bundlaget - må komme evt. næste weekend - hvis vejret holder…

Indtil da må jeg leve med at kattene nok fornøjer sig i jorden…men det kan jo graves væk…

Det I kan se på billederne - er blot en udbygning af den i forvejen eksisterende løbegård…

God påske

anna og de små

Ej, hvor er det flot :slight_smile: De billeder vil jeg have i hovedet, når vi forhåbentlig snart får en have. :thumbup:

Og mht. spørgsmålet, så får vi heller aldrig nok af at bygge nyt til kattene :smiley:

Åh, gid man var kat hos dig! :smiley:

Sidder og kigger på huse og et af mine kriterier er at der skal være mulighed for at lave løbegård til misserne. Har endda fundet nogen hvor der allerede er lavet noget der kan brugers, blot med en lille ændring, så jo, du er ikke den eneste der har kattene i centrum :høhø:

Kattene er også grunden til at vi skal have en have. Vi har en kæmpe altan på 15-20kvm, hvilket er fint til os. Men altsååå… kattene skal da have en have, så vi finder da bare lige en anden lejlighed… ikk :thumbup:

Det håber jeg virkelig ikke… 100% seriøst… det håber jeg aldrig nogensinde never ever at det gør…

for det er det bedste i hele verden når misserne tager det i bruge og elsker det!