Stor flyttedag

De små rykkede ud i køkkenet i dag. Mor Hera havde plaget i flere dage men det var først idag jeg havde tid til at gøre hovedrengøring med damprenser og al ting inden de små flyttede ind.

Det var også idag de blev presenteret for fløde + æggeblomme. Endelig havde Ditte et forspring frem for de andre. Hun viste godt hvad fløde skulle bruges til. Hun skulle ikke lære noget og vadede heller ikke op i maden som de andre. Der var flere som tykkede i mors døde kylling. Bagefter var det store vaskedag. Hera er en renlig missemor. Ligemeget hvad de små grisser sig til med så spuler hun dem bagefter.

øjj det ser hyggeligt ud det der :slight_smile:

Jeg bliver imponeret gang på gang når jeg ser misser i sådan en kravlegård :slight_smile: Synes det er flot de bliver der :slight_smile:

Nej nogle fine billeder af Hera og hendes store børneflok. Dejlige. :hjerte:

Det ser hyggeligt ud:)

Det lyder da lidt hyggeligt at de er rykket ud i køkkenet .)

… sådan en kravlegård… hvor kan man skaffe sådan en henne?

[QUOTE=Vipstøsen;1113514]Det lyder da lidt hyggeligt at de er rykket ud i køkkenet .)

… sådan en kravlegård… hvor kan man skaffe sådan en henne?[/QUOTE]

Her f.eks Hvalpegård | Køb billigt på zooplus.dk

Lige nu kan de jo dårlig komme nogen vegne. Desuden er der et net som kan lynes på så de ikke KAN komme ud. Det kan mormis så heller ikke. Det går i starten at lade et lille bid stå åben til hende men om en 14 dages tid finder de hullet uden problemer og må slippes løs. Det passer så nogen lunde sammen med at de på det tidspunkt er klar over hvad toilettet skal bruges til til den tid.

:hjerte: Skønne billeder…