Stor sort og lækker ! 14 uger

Har nogen lyst til at smugkigge hvad jeg medbringer til udstillingen i Gram næste weekend så er han her.

DK Foldagercoons ChipChap

Her er de så lidt bedre.Kan ikke lige hitte ud af at få vendt de andre:)Hilsen Ninna

Lige bortset fra, at jeg nu har ondt i nakken så…Nåhhh en skønhed:wehuu::wehuu:…nu bliver jeg næsten nød til at kører til Gram for at :savle: tæt på:hjerte:

Du skal være velkommen:).Men find lige mig for det jo min første udstilling så er helt sikkert fuldstændig rundt på gulvet og fatter ingenting:høhø: .

Ps har skrevet til admin for hjælp til at vende dem skulle jo nødig have nakkeskader:) Hilsen Ninna

Hold da op hvor smuk, men husk nu at vende ham den rigtige vej i buret på udstillingen hi hi
Hilsen Lisbeth

Jeg skal prøve:D .Bare jeg nu husker at få katten med på udstillingen:).Hilsen Ninna

:wehuu::wehuu:

Katten må gerne ligge ned hos dommeren. :tihi:

Du godeste…hvor er han smuk :wehuu:

Ham glæder jeg mig til at se “live” i næste weekend -love

Kom lige over og hils på for som sagt jeg ser nok ingenting:høhø:. Lige en advarsel. Jeg er lige så dårlig til at huske navne som jeg er til computere og det siger en del.:)Så bliver jeg nu ikke helt skræmy af denne udstilling så det ikke fordi jeg er snobbet eller noget jeg ikke hilser en anden gang det er simpel demens:) Hilsen Ninna

Ninna - samme her. Jeg ved dog ikke med at komme over og kigge, da jeg skal gå steward begge dage. (Har ikke selv kat med denne gang, ingen penge, suk) Men ser du en bette lyshåret pige gå steward så sig da endelig lige hej og præsentér dig selv :smiley:

Tror ikke jeg ser ret meget ,men skal prøve at holde øje :slight_smile: Hilsen Ninna

Sikke en elskelig, sort slyngel! :wehuu:

Hvor ser han skøn ud :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu: