Stor Tak til Jyrak

Tak til JYRAK for det store Singapura præcentationsshow! Det var flot lavet, og helt utroligt, at se så mange katte, af en lille race samlet! Jeg oplevede en del opmærksomhed fra publikum, og det er jo dejligt, når man selv elsker racen! Hyggeligt var det opså, at hilse på nogle dejlige buermesere, selvom de, var placeret i et andet lokale:) og nu skal der krydses fingre for Fife-godkendelsen:kryds:

Cats og Conni

DET skal der i hvert fald :kryds::kryds::kryds::kryds:

Men selvfølgelig går de sidste skridt også godt - I har jo bevist, at grundlaget er i orden, så er det “bare” om at fortsætte med at udstille det nødvendige antal katte :slight_smile:

Hej Conni
Det var virkelig interessant at se alle de Singapuraer. Held og lykke fremover med dem - håber snart der kan komme nogle børn :slight_smile:
Tak for en hyggelig lille snak i øvrigt.

Mvh
Mariann Jensen

Herfra en stor tak til singapura folket - det var rigtigt spændende at få lov at se så mange singapuraer på én gang! Vi håber virkelig det lykkes at få dem godkendt, der er i hvert fald gjort en sej indsats fra opdrætterne, der kom fra alle hjørner af Europa: Finland, Polen, Rumænien og Spanien! Og selvfølgelig Conni fra Sjælland :slight_smile:
Håber iøvrgt du er kommet godt hjem, Conni.
VH
Susanne

:ked:[QUOTE=Susanne W;773355]Herfra en stor tak til singapura folket - det var rigtigt spændende at få lov at se så mange singapuraer på én gang! Vi håber virkelig det lykkes at få dem godkendt, der er i hvert fald gjort en sej indsats fra opdrætterne, der kom fra alle hjørner af Europa: Finland, Polen, Rumænien og Spanien! Og selvfølgelig Conni fra Sjælland
[COLOR=black]Håber iøvrgt du er kommet godt hjem, Conni. [/COLOR]

Ja, tak !!!
Det Susanne hentyder vist det stunt jeg lavede med , at besvime på gangen mellem de 2 haller ( " sådan får man opmærksomhed:).)

Ja jeg var heldigvis OK da lægen og hans hjælper, havde taget blodprøve, blodtryk og hjertekardiogram, og vi havde en fin tur hjem,- hvor min venide Heidi pakkede, mine 3 og sin egen burmeser sammen, og satte alt ud i bilen!
OK jeg har lidt ondt i rumpen i dag, - - men så bliver jeg jo bare mindet om den hyggelige dag i Brædstrup:)

VH
Susanne[/QUOTE]

[QUOTE=dK Gugs;773302]Hej Conni
Det var virkelig interessant at se alle de Singapuraer. Held og lykke fremover med dem - håber snart der kan komme nogle børn :slight_smile:
Tak for en hyggelig lille snak i øvrigt.

Mvh
Mariann Jensen[/QUOTE]
Hej Mariann
Ja det var en hyggelig snak! Og ja, her krydses der også fingre for killinger:høhø:

Cats og Conni

Desværre var vi ikke om søndagen , men vi var heldig at der var en singapura ejer lige bag ved os med den sødest lille hun killing og kastrat dreng , som vi fik nogle gode samtaler med i løbet af lørdagen .
Ønsker jer held og lykke med racens fremtid i Fife

ville meget gerne ha oplevet det singapura om søndagen, det har helt sikkert været spændende at opleve en race man ikke har set før.
heldigvis var der da et par polakker om lørdagen som havde 2 singaruraer med og de viste stolt deres misser frem og fortalte om dem med stor entusiasme.

Ja, Conni, du nåede jo lige at få os gjort nervøse for dig :slight_smile: Godt det ikke gik værre!
Jeg fornemmede også en del interesse, og jeg tror at i samme øjeblik der er en foreløbig godkendelse klar, så kommer der også nogle nye danske opdrættere.
VH
Susanne

Godt at høre at du er OK. Det lyder da ellers drabeligt sådan at besvime!

Og jeg fik set de to polske singapuraer om lørdagen (eller… den ene + snuden på den anden for den gemte sig L) og de så godt nok små og kære ud :slight_smile: Med en flot pels der både lignede en aby og så alligevel ikke :slight_smile:

Jeg glæder mig til de bli’r mere udbredte!

[QUOTE=Johnny;773469]ville meget gerne ha oplevet det singapura om søndagen, det har helt sikkert været spændende at opleve en race man ikke har set før.
heldigvis var der da et par polakker om lørdagen som havde 2 singaruraer med og de viste stolt deres misser frem og fortalte om dem med stor entusiasme.[/QUOTE]

JA. hvis man starter med at opdrætte en race, der er/var så forholdvis ukendt i Europa som Singapura’en er man små- sindsyg af forelskelse, og håber på , at andre opdrættere står på spring, og vil være med ! Jeg har navne på 3 opdrættere ,i Skandinavien, der har købt Singapura af UK opdrætter" med opdræt for øje bt Singapura af UK opdrætter med opdræt for øje uden, at det er blevet til noget! Heldigvis har jeg Sidse, der har en hunkat, er ikke opdrætter endnu ( men hun bl’ir det!!) Desværre få disse katte ret små kuld, så det er ikke let at dække markedet, som nok bliver større efter Brædstrup

Cats og Conni

[QUOTE=Johnny;773469]ville meget gerne ha oplevet det singapura om søndagen, det har helt sikkert været spændende at opleve en race man ikke har set før.
heldigvis var der da et par polakker om lørdagen som havde 2 singaruraer med og de viste stolt deres misser frem og fortalte om dem med stor entusiasme.[/QUOTE]
Ja, jeg tror, at alle der starter opdræt, af en næsten ukendt race, er mere/mindre sindsyg= forelsket! ogdet var dejligt at hilse på disse opdrættere, og se de dejlig katte, - -

Cats ogConni

Held og lykke med at få dem godkendt -
fra en der primært kommer på udstillinger hvor de har været godkendt længe.

Ja jeg synes det care spændende at gå stewart i denne ring. Fik helt klar en masse input om rac. Fordi Donatella var god til at forklare.
En fin kat og mange var interesseret i racen

Håber jeg fik taget et par gode billeder til dig Conni.