Stor transportkasse med plads til 2 katte

Vi mangler sådan en til hvis vi skal transportere Bugatti og Mercedes rundt til udstillinger, da vi kun har de små almindelige, som Bugatti snart vokser ud af.

Kan I ikke anbefale nogle gode nogen? Gerne som kan købes online forholdsvist billigt. Vi har kig på den der hedder Vari på Zooplus, men vi er i tvivl om størrelsen, og om der kan sættes hjul på? :?

Kom også gerne med andre anbefalinger :slight_smile:

Ja tak - meget gerne med (mulighed for) hjul samt meget gerne et langt håndtag, så man kan trække den efter sig som en kuffert.

/Flemming

Jeg har en IDHRA fra Zooplus. Har dog osse set den i Maxizoo.
Der kan påmonteres hjul og den findes i forskellige størrelser.

http://www.unimati.biz/product.asp?product=848

Denne her er det.

Vi var så lidt hurtige, og besluttede os for at købe en Gulliver i str. 4 (L 71 x B 51 x H 50 cm), der kan monteres hjul på også :slight_smile:

Uha jeg har til tara en speciel en - den er til små hunde:-)

Den er god!

Ellers fik Elin en jeg havde - jeg husker ikke navnet - begge kan indeholde to katte, så længe de er mindre end Tara altså:-) Den Elin fik var med hjul…

[quote=Miff;163881]Vi var så lidt hurtige, og besluttede os for at købe en Gulliver i str. 4 (L 71 x B 51 x H 50 cm), der kan monteres hjul på også :slight_smile:

[/quote]

Hvis ikke i allerede har bestilt hjul til den, ville jeg lige indskyde at det er meget billigere at købe hjul i Silvan. Vi sparede over 200 kr da vi købte hjul i silvan til vores, og så er det endda nogle lækre bløde nogle.

Tak for tippet, men det hele er allerede bestilt - og afsendt fra zooplus :slight_smile:

Så er de to da også flot kørende i deres egen Ferrari :rock:

Ja, det må man sige :smiley:

Godt vi har en bil på gule plader, så der er plads til al vores skrammel bag i den :rock:

Jeg synes den ser lækker ud. Jeg fik også det råd at købe hjul i Silvan - min plan var at trække Tara i den for hun vejer mine arme helt lange :slight_smile:

Men denne kasse her ser også rigtig lækker ud!

Jeg synes min var lidt uhandy, og da jeg sjældent transportere Taramissen, så fik Elin den:-) Leopold vil nemlig gerne i en stor kasse.

Er der penge at spare ved at handle kasserne på zooplus?

MVH

Der kan helt sikkert spares penge ved at købe den på zooplus. Jeg kan ikke lige huske, hvad vi gav, men det var halv pris i forhold til nogle af de priser, jeg fandt på nettet - senere fandt jeg så nogle billigere danske priser, men stadig ikke helt så billige som zooplus - den fåes i øvrigt kun på den tyske zooplus.

Tusind tak:-)

[quote=Miff;165430]Ja, det må man sige :smiley:

Godt vi har en bil på gule plader, så der er plads til al vores skrammel bag i den :rock:[/quote]

Hehe jaa det er så bare at huske at man også har plads til sådan en i bilen -høhø

Men I skal nok blive glade for sådan en stor transporter, de er i øvrigt glimrende at bruge som “trimmebord” på shows når man lige skal have kammen/børsten igennem katten inden den skal op til bedømmelse :smiley: