Store Conrad og lille Sigurd

Ja, jeg har jo læst mig frem til, at i godt kan lide at se billeder herinde. Derfor tænkte jeg at det var på tide at oprette en tråd til at vise mine 2 dejlige persere frem. Conrad har vi haft i et år og Sigurd flyttede ind for 14 dage siden.

Store Conrad :slight_smile:

Lille Sigurd

Misserne sammen på vores seng :slight_smile:

Og Conrad der tager en slapper - charmerende som altid :slight_smile:

Og så mine forældres smukke smukke hunkat, der slet ikke hører til her, men som jeg alligevel synes fortjener at blive vist lidt frem. Hun er helt klart stadig min kat :hjerte:

Håber det virker med billederne, det er jo første gang jeg prøver :slight_smile:

Det virker perfekt med billederne! Hvor er de søde! Selvom de ligger meget langt fra hvordan jeg ellers normalt synes katte “skal se uyd” så må jeg indrømme at jo mere jeg ser til persere, jo bedre kan jeg li’ dem :smiley: Så blive endelig ved med at poste billeder af dem!!

Nåeh… en lille Blåmand…
Persere skal altså være blå for at være helt rigtige!

Siger hende med en… rød en af slagsen :smiley:

Skønne katte :hjerte: - og flotte billeder af dem. :ok:

Og Conrad ser ud til at være helt OK med den lilles selskab - dejligt, når sammenføringer lykkes. :smiley:

Line, hvor ser det hyggeligt ud :slight_smile: håber at de er blevet rigtig gode venner nu :slight_smile: Din Conrad er som jeg har sagt før supersmuk og rigtig fin holdt, han er iøvrigt i min ynglingsfarve, og giv lille busk et møs fra hans gamle mor.

Hvor er de søde!

De har fundet hinanden hurtigt, ser det ud til. Fine misser :slight_smile:

Tusind tak allesammen - de er bare allerede så glade for hinanden, og leger supergodt sammen. De har vidst ikke hørt, at persere er sodapuder :smiley:

Hihi, så må jeg jo sørge for at lægge en masse billeder ind. I mit hoved er en perser jo en rigtig kat :b

[QUOTE=Ann K;860730]Nåeh… en lille Blåmand…
Persere skal altså være blå for at være helt rigtige!

Siger hende med en… rød en af slagsen :D[/QUOTE]

Uha, jeg er også mest til den blå farve. Synes simpelthen han er så smuk, den lille Sigurd. Især den lille sorte næse :wink:

[QUOTE=FinnFrode;860756]Skønne katte :hjerte: - og flotte billeder af dem. :ok:

Og Conrad ser ud til at være helt OK med den lilles selskab - dejligt, når sammenføringer lykkes. :D[/QUOTE]

Ja, jeg er også virkelig glad for at det går så godt. Men Conrad er jo ikke så gammel, så det ville være mærkeligt hvis det ikke var lykkedes :slight_smile:

Tak for roserne til Conrad :slight_smile: Sigurd får mange kysser hver dag, han kommer nemlig selv og tager dem. Så skal nok give ham et par stykker fra dig. Han er simpelthen så sød, han skal helst ligge helt oppe i hovedet på mig, og så spinder han løs. Vi er så glade for ham :slight_smile:

Skønne billeder - og dejligt at se de to hygge sig sammen.