Store kattebakker?

Hej alle:) jeg er en ung pige, der har et spørgsmål ang kattebakker:) jeg har i øjeblikket 2 katte, hvor der kun har været små uheld hvis jeg har glemt at tømme/fylde den,og nu ligger landet sådan at der kommer en ny kat til i familien:D mit problem er at jeg gerne vil have en størrere kattebakke, da den jeg har kun måler 40x40 og jeg tror den blir for lille når der kommer 3 katte. jeg har søgt lidt på nettet og kan ik rigtig finde nogle der er størrere, er der nogle af jer der kender nogle gode sider med store kattebakker?

mvh den katteglade pige.

Hvis jeg var dig ville jeg bare nøjes med at købe en ekstra af den almindelige størrelse :slight_smile:

Så kan du evt. sætte den et andet sted - du ved ikke om den nye kat måske ikke bryder sig om det sted bakken står nu…

Plus det også er nemmere at rengøre flere små bakker, end en stor :slight_smile:

Vi har vores bakker forskudt - så der er faktisk altid en hel ren bakke - også en der har stået lidt længere. :slight_smile: Det er nu bare for vores egen skyld - vores katte er ligeglad, bare klumperne er fjernet. :slight_smile:

Der er en her som er ganske udmærket Cat Litter Boxes | A great selection at zooplus!

men med 3 katte ville jeg nok beholde den gamle i brug også:)

Ellers kan du købe et gammel rustent gnaver bur. Smid toppen ud og brug bunden til bakke. sådan får man en stor og billig bakke(sådan fik jeg 2 kingsize bakke) :lys-ide:

Tillykke med kat nr. tre :smiley: De er jo altid dejlige.

Jeg har købt et hjørnetoilet. Rigtig stort. Og den kan deles i to hvis man ikke vil bruge låget. Der er rist med til så gruset bliver fjernet fra poterne.
Mere kan læses på linket:

http://www.petdreams.dk/kattebakke_system_til_hj_rne_med_smart_rist-p-1225.html

Dog er den list dyr, men alle mine katte inklusiv killingerne bruger den flittigt. Har dog også en almindelig bakke uden låg, samme str. som din, stående. Men her er også 3voksne og 6killinger lige for tiden.

Held og lykke med det :smiley:

Bedroller kan også bruges som ekstra stor kattebakke- det har vi gjort før. De passer forøvrigt lige ned i en stor flyttekasse, hvis man vil have det lidt lukket. :slight_smile: