Store ting hos Dansk Dyreværn Århus

I flere måneder har jeg kendt til forretningshemmeligheder, der indimellem var svære at tie med.

Dansk Dyreværn Århus har relanceret sig selv med en helt ny profil, og også nyt navn:

The Voice Of Pets

Jeg synes at I skal kigge ind på hjememsiden, som også er helt ny.

Der er selvfølgelig stadig internat og pension.
Derudover er der ansat en psykolog der arbejder med dyrs betydning fra mennesket.
Der er også mulighed for at købe konsultationer ved den Veterinære Ernæringsterepeut, der er uddannet fra Hansenberg i Kolding.

Der er også et nyt logo og en ny farve, som vi fremover vil identificere os med.

Det er været en lang proces, nu er der lanceret og nu skal vi finde os tilrette med det nye brand.

Mit arbejdsområde, der før hed Besøgstjenesten, hedder nu Adoptionsvenner.
Formålet er dog stadig det samme - at lave opølgende besøg hos de dyr der er formidlet fra internatet.

Dette opslag er mit personlige, og er lavet på eget initiativ.
Det er bare så store ting der sker, at jeg gerne vil fortælle om det inden I måske ser det rundt omkring.

11 Likes

Der lyder da vældigt!

Hvorfor ændringerne og er I så ikke en del af dansk dyreværn mere eller?

Jo, det er Stadig Dansk Dyreværn Århus - som altid har været en selvstændig forening, uafhængig af andre dyreværnsforeninger.
Bestyrelsen er også den samme.

Navnet DDÅ eksisterer stadig, og står af juridiske årsager stadig på den ene postkasse, på den anden står der The Voice of Pets.

Relancering er en fremtidssikring - alle ved for presset økonomien er når man arbejder med herreløse dyr, og hvordan nogle ser på dyr, især katte.

I april sidste år blev der ansat en ny direktør, som i det meste af sit arbejdsliv har arbejdet med at relancere virksomheder.

Der er desuden sket en sammenlægning med Trinitas, som uddanner psykiatriske servicehunde til psykisk sårbare mennesker.

5 Likes