Større transportkasse købes

Tusind tak :slight_smile:

100,-

Jeg kommer om lørdagen, men hvis f.eks. Mette (Temple Bar) gad have den til overnattning i hendes stand, kan Pia hente den der, hvis det er?

jeg skal i hvert fald op til Mettes stand og kigge med fingrene :smiley:
Så det ville da være en luksus, hvis jeg kan hente den der :slight_smile:

Jeg skriver lige til Mette, tusind tak :smiley:

Nå af en eller anden grund kan jeg ikke tilgå min indbakke :thumbdown:
Prøver lige senere…

[QUOTE=Katho;1310887]Nå af en eller anden grund kan jeg ikke tilgå min indbakke :thumbdown:
Prøver lige senere…[/QUOTE]

der er desværre bøvl med pb systemet idag og vores it mand er på udlandstur, så det er ikke sikkert han ha tiden til at få det fixet lige her og nu desværre

jeg har lige spurgt Mette på facebook :slight_smile:

og svaret er S’føli :smiley:

Yay Mange tak :D:D:D:D:D:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Solgt :høhø:
Så må vi lige finde ud af betaling… mobile pay?

[QUOTE=Katho;1310899]Solgt :høhø:
Så må vi lige finde ud af betaling… mobile pay?[/QUOTE]
Jeps … 21312818

Super, så er der overført :thumbup:

Modtaget :tak:
Jeg vasker kassen i morgen og stiller den i bilen, så er jeg sikker på at den kommer med :smiley:

[QUOTE=Skattekat;1310913]Modtaget :tak:
Jeg vasker kassen i morgen og stiller den i bilen, så er jeg sikker på at den kommer med :D[/QUOTE]
Super, jeg siger mange tak for handlen :thumbup:

Hrönn, du må da ikke sådan lægge dit tlfnr ud på nettet… Nu kan vi jo allesammen sende dig sms’er og penge :høhø:

Åh pis! :S

Kamilla - kan se at du fandt en kasse…

Til en anden gang kan jeg fortælle at DDÅ har et helt skur med transportkasser i alle størrelser til 50 kr.
Der er alt fra størrelse gnaver til lille hund - nogle er vores egne vi har udskiftet, andre er doneret af folk der er forskellige grunde ikke selv skal bruge dem mere.

Da jeg hentede Stine købte jeg selv en kasse fra skuret, fandt en der var stort set ny, klistermærket sad stadig på…
Og de fleste af dem er god kvalitet - og som erfaren bruger af transportkasser er det nemt at sortere i dem.

[QUOTE=louiseogbuster;1311018]Kamilla - kan se at du fandt en kasse…

Til en anden gang kan jeg fortælle at DDÅ har et helt skur med transportkasser i alle størrelser til 50 kr.
Der er alt fra størrelse gnaver til lille hund - nogle er vores egne vi har udskiftet, andre er doneret af folk der er forskellige grunde ikke selv skal bruge dem mere.

Da jeg hentede Stine købte jeg selv en kasse fra skuret, fandt en der var stort set ny, klistermærket sad stadig på…
Og de fleste af dem er god kvalitet - og som erfaren bruger af transportkasser er det nemt at sortere i dem.[/QUOTE]

Vi skal have fundet en plastikkasse til Rhys, så det var da en interessant information :slight_smile:

Så er spørgsmålet bare om det kan svare sig at køre oppe fra jer…

Ellers ser dem jævnligt hvis det er :slight_smile: