Størrelse 40 passer

Dejlige Leo kan lige klare en størrelse 40 :hjerte::hjerte::hjerte:

Hov…Den kom vist i den forkerte kategori… måske admin vil flytte den :slight_smile:

:slight_smile: jeg vil garantere han kan klemme sig i en str 36… :tihi:

Den passer da fint. :slight_smile: Og hvor er Leo dog bare en smuk kat.:hjerte:

Hihi, herligt billede :slight_smile: Og der er jo maaaaaaaasser plads til den fine misser:)

hvordan kan det være at katte altid foretrækker små liggepladser :slight_smile: tror da jeg skal have nogle af mine skokasser fundet frem igen :slight_smile:

Det er en rigtig flot mis du har dig, og se dog lige det blik er :love2:

Det er bare top doller når den rigtige størrelse er fundet. :smiley:

Næh en lille rød eskimo L

Hvor er han altså dejlig :slight_smile:

Smukke misser :slight_smile:

  • kan vi ikke få et billed af det møbel bag ham - det ser super fedt ud!!! :smiley:

Ja han er så dejlig leo - han er min misseskat :hjerte: og ja han prøver gerne mindre kasser også selvom han kun kan få hovedet ned i dem…

Ja det er et fint skab, jeg fik det engang forærende - jeg nupper et billede i morgen :slight_smile:

:hjerte::hjerte:Wauw - flot fyr

Nøj, det er ellers en flot rød str. 40! Er der en makker? :tihi:

Det var mit skab, det står sådan lidt strategisk for at forhindre at min hobby breder sig til hele stuen :slight_smile:

Hvor er det bare et SÅ fedt møbel!! Det forstår jeg godt at du er glad for!

Hvad strikker du på maskinen?

[QUOTE=Margrethe;763926]Hvor er det bare et SÅ fedt møbel!! Det forstår jeg godt at du er glad for!

Hvad strikker du på maskinen?[/QUOTE]
Jeg har lige været i gang med at strikke strømper… ellers strikker jeg kjoler :slight_smile:

Er det sådan noget man kan få dig til at gøre til andre???

Ellers meget typisk billede… her er det også Leo, som skruer sig ned i alle former for kasser - og naturligvis helt i de helt små :smiley:

[QUOTE=Ann K;764085]Er det sådan noget man kan få dig til at gøre til andre???

Ellers meget typisk billede… her er det også Leo, som skruer sig ned i alle former for kasser - og naturligvis helt i de helt små :D[/QUOTE]
Tjo måske… folk plejer bare ikke at ville betale det som det koster… mange tror at man bare sætter garnet til maskinen og så kommer der en færdig vare ud den anden ende, sådan er det naturligvis ikke :slight_smile:

For nogle år siden lavede jeg en jakke som flere spurgte på, da jeg sagde jeg skulle have 800 kr for den, var den pludselig ikke så spændende mere…

[QUOTE=Bornholmeren;764098]Tjo måske… folk plejer bare ikke at ville betale det som det koster… mange tror at man bare sætter garnet til maskinen og så kommer der en færdig vare ud den anden ende, sådan er det naturligvis ikke :slight_smile:

For nogle år siden lavede jeg en jakke som flere spurgte på, da jeg sagde jeg skulle have 800 kr for den, var den pludselig ikke så spændende mere…[/QUOTE]

Det kommer jo meget an på, hvad materialet er… selvfølgelig skal man have betaling for sit arbejde!
Jeg har ikek råd til den slags pt - men jeg vil da have dig i baghovedet til senere… jeg elsker strikkjoler/lange sweaters :slight_smile:

Har du billeder af noget af det du laver? Synes det lyder ret spændende med de kjoler :slight_smile: :smiley: