Stort kattedyr hærger i Polen

Copy/paste fra Nyhederne TV2 Stort kattedyr hærger i Polen - TV 2

Typisk østeuropæiske lande at have et ulovligt dyrelaboratorium og dyreforsøg -doh:(

Stort kattedyr hærger i Polen
01-04-09: 07:56 | af: David Buch
Et stort kattedyr har de seneste uger hærget det sydlige Polen og dræbt adskillige store dyr i området. Det skriver vg.no.
Kattedyret, der menes at være enten en puma, panter eller leopard, blev første gang observeret nær byen Krakow. Seneste er den set 200 km længere mod vest nær byen Opole.
Et anonymt vidne har fortalt polsk politi, at der findes et ulovligt dyrelaboratorium i nabolandet Tjekkiet - tæt på grænsen til Polen.
Fem dyr skulle være undsluppet fra stedet, to skulle være indfanget igen, mens tre stadig er på fri fod.
Dyret har indtil videre dræbt flere kalve og adskillige fritgående grise.
Politihelikoptere med varmefølsomme kameraer og skarpskytter patruljerer massivt i området i håb om at støde på det bidske bæst.

Det må da være en nar :slight_smile:

(forhåbentlig)

Tror jeg også…
Sjovt nok er der hvert år/hvert andet år en eller anden historie om et stort kattedyr der er undsluppet et sted, og som efter sigende skulle være enormt farligt. Hvis nu de kreative hjerner nu gjorde en indsats og prøvede at finde en joke, der ikke allerede er brugt, ville det være meget sjovere

:tihi::tihi:

Hvis jeg var et stort faaaarligt kattedyr i Krakow, ville jeg gemme mig godt.

Der er vist ikke altid så meget kød i kølediskene over there - så den ved, at den kan risikere at ende på stegepanden.

-what

Det var jo så det indlæg på nyhederne, som jeg opfattede som aprilsnaren :slight_smile:

Seriøst tror jeg ikke, at nogen ville skrive “bidske bæst”.

Jow jow det er ganske vist…-høhø