Stort og småt - er godt

Fik lovet billeder af nogen af de store i huset. Men ikke alle er lige villige som modeller i aften.

Først Boromir som er på de 5 kg nu og bare trives rigtig godt. Vi er kommet i bund i knuderne i hans pels og han opfører sig som da han rejste herfra. Han er nu indsluset i flokken og det er gået uden problemer :hjerte:

Så Fenris min unge amber knægt, han er bare så skøn en bamse. Altid med krudt i rumpen :wehuu:

Så min lille Yang som desværre har vist sig og være døv :brist: Hun er bare så skøn og helt sikker odd eyed som jeg først troede -love

MVH
Gitte

Hvor er de smukke og jeg elsker the odd eyed cat :wehuu:

Hvor er det nogle dejlige billeder!

LOL! Boromir ligner en der er blevet taget med poten i kagedåsen! :smiley:

Lækker Farve ham Fenris-missen har. Han ligner en fræk livsnyder :slight_smile:

Yang er da vildt bedårene med de to forskellige farvede øjne :slight_smile: Glæder mig til at følge hendes opvækst :slight_smile:

Skøøøønne katte. -wehuu -wehuu -wehuu

Hvor er de dejlige og smukke :hjerte::hjerte:
Dejligt Borimir er helt på toppen igen og trives :thumbup:

Wow nogle skønne misser :wehuu::wehuu::wehuu: Er glad for at høre det går frem ad og meget bedre med Boromir.

-love-love-love

Dejlige katte, de er så forskellige - men alle er smukke.

:hjerte:

Ja, de er godt nok nogle smukke mitter!!! -love -love
Jeg har tænkt på om de der odd-øjede misser ser lige godt på begge øjne… Ved man det??

Jo de skulle se fint nok på øjnene, men desværre så er en del af de hvide katte ofte døve, hvilket desværre også er tilfældet for min lille pige .

MVH
Gitte

Hvor er de dog fine :wehuu:

Hvor er de dejlige alle sammen og meget meget smukke.
Knus Elin

Hvor er de da bare smukke
Hilsen Lisbeth

Hvor er det skønt at se og læse at Boromir er vendt tilbage. Han vil være for forevigt taknemmelig for at redde ham.
P.S. de andre er også skønne :smiley:

De ser skønne ud, alle sammen. :wehuu:

KH

Sofie

Dejlige dejlige mislinger

og hvor er det dejligt at se Boromir…han ser bare så smuk ud, godt han nu kan være med i flokken

Nåååårh, hvor er de dejlige :wehuu: :wehuu: :wehuu:
Hvad gør man egentlig med døve killinger, er det ikke specielle mennesker der har forstand på det, som man sælger til, eller :?

Har aldrig haft en døv killing før, så har rådført mig med en anden opdrætter, hun har en del år på bagen og flere døve killinger bag sit opdræt.

Hun anbefaler hjem med anden kat, samt selvfølgelig et hjem hvor katten ikke kommer ud i fritløb. Men ellers så fungere de mest som alm. katte. Der er da heller intet og mærker på hendes udvikling i forhold til de andre killinger

MVH
Gitte