Stort Tillykke

Til Alice med fødselsdagen

memberlist.php?mode=viewprofile&u=256

Håber at du må få en rigtig dejlig dag Alice -partytime -partytime [oregonian_bear9.gif]

tillykke :slight_smile: -tillykke Alice

Tusind tak til jer begge …I er altså nogle dejlige tøzer :-))

Du skal bestemt også lige have et tillykke med her fra mig Alice -føzda

Tusind tak May-Britt :slight_smile:

Blev nødt til at låne denne her og sige ditto herfra.

piiiiiiiiiiiiist Gaia giv nu din “mor” en rigtig god gave…du ved godt hvad hun ønsker sig i år…

Blev nødt til at låne denne her og sige ditto herfra.

piiiiiiiiiiiiist Gaia giv nu din “mor” en rigtig god gave…du ved godt hvad hun ønsker sig i år…[/quote]

Tak kære Ven :slight_smile: …Og beskeden er straks sendt videre til Gaia, som lige nu synes en staniolkugle er det sjoveste i verden :-))

Tillykke med fødselsdagen, håber du får en dejlig dag med de skønne misser

Håber du får en dejjjlig dag og at misserne rigtig vil forkæle dig

Tusind - tusind tak Denise :slight_smile:

Tusind tak Celina :slight_smile:

Stort tillykke Alice.

Tillykke med fødselsdagen, håber du får en rigtig god dag.
-tillykke -band -føzda

Tusind tak søde Christie :slight_smile:

Tak kære Pia :-)) …Jeg håber min dag bliver god, jeg har godt nok fået raget mig den vildeste øjenbetændelse til mig …Det er nok både herpes og clamydia, mon ikke jeg hellere må tages ud af avl ? :-))))))))))

Tak kære Pia :-)) …Jeg håber min dag bliver god, jeg har godt nok fået raget mig den vildeste øjenbetændelse til mig …Det er nok både herpes og clamydia, mon ikke jeg hellere må tages ud af avl ? :-))))))))))[/quote]

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Ja også må vi vist liiiiige forbi dyrlægen og have dig snippet -thumbs -engel -engel

Tak kære Pia :-)) …Jeg håber min dag bliver god, jeg har godt nok fået raget mig den vildeste øjenbetændelse til mig …Det er nok både herpes og clamydia, mon ikke jeg hellere må tages ud af avl ? :-))))))))))[/quote]

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Ja også må vi vist liiiiige forbi dyrlægen og have dig snippet -thumbs -engel -engel [/quote]

Og nu sidder jeg her med røde ører, for jeg har jo haft kuld …:-)))))))))))

Et STORT TILLYKKE med FØDSELSDAGN Alice

Håber du for en rigtig dejlig dag

-føzda -ballon [oregonian_bear9.gif] -føzda -ballon [oregonian_bear9.gif]

Jeg synes vi skal beholde Alice i avl - sålænge hun ikke har fåresyge…

Hi hi Alice - Jeg har stadig dit avartabillede, med et får hoppende rundt på -fløjte -rofl