Stort velkommen til alle

Det er simpelthen HÅÅÅÅBLØST at huske, hvem jeg har budt velkommen, og hvem jeg endnu ikke har budt velkommen, så derfor opretter jeg lige denne tråd ;-)))

Jeg vil bare lige sige stort velkommen til alle nye brugere herinde
-velkommen -velkommen -velkommen -velkommen -velkommen -velkommen -velkommen

Jeg håber I bliver rigtigt glade for at være herinde, og jeg ved, at stemningen er meget skøn, behagelig, rolig og utroligt let herinde, så jeg er sikker på, at dette forum bliver et fantastisk godt sted for alle…

Det er en rigtig “dum” måde det her, men jeg vil hellere sige det nu - i én stor fælles besked til jer alle, i stedet for at tænke på “Har jeg nu husket den eller den”. Så nu har jeg husket alle [smilie=hate-tunz.gif]

I øvrigt vil jeg dog stadig opfordre alle nye brugere til, lige at skrive en lille tråd om hvem de er ;-))))

-engel -engel

Jeg glæder mig til at få en masse hyggelige debatter med jer hver især…

Og meningen med denne tråd er, HVIS jeg overser nogen…

Jeg håber det selvfølgelig ikke, men skulle jeg overse en herinde, så er det ikke med vilje ;-))

hehe, sjovt nok har jeg osse haft den tanke, man er lige ved at komme på overarbejde hvis man skal nå dem alle -høhø

men ellers vil jeg osse her benytte lejligheden til at byde jer alle velkommen

Tak for velkomsten alle sammen [smilie=hate-smile.gif] [smilie=hate-smile.gif] !!
Jeg føler mig godt tilpas herinde og fornemmer klart en rar og positiv stemning,det er dejligt -love
Tja,hvem er jeg så…?
Jeg bor i Køge,en skøn by med både skov og strand,en havn med et hyggeligt miljø og mange gode spisesteder og en masse spændende indkøbsmuligheder,joo…her er godt at bo [bigloony]
Jeg opdrætter British Shorthair og Devon Rex under stamnavnet DK Armani’s.
Jeg fik mit første britekuld i 1996 og siden har jeg haft ialt 19 kuld.
Briten har - og vil altid være min passion,men devonen er godt på vej til at opnå samme status [bighappy]
Jeg fik min første devon i 2004 og er siden blevet mere og mere fascineret af denne fantastiske kat,aldrig før har jeg mødt en kat med sådan en kærlig personlighed og humør og så fælder den næsten ikke !
Tro mig,det kan man altså godt blive afhængig af -wehu !!
Jeg selv er uddannet So.Su.Assistent i 1999 og har i de sidste 5½ år arbejdet i aftenvagt i hjemmeplejen,det er et job jeg er rigtig glad for.
Jeg bor alene,har hverken mand,kæreste eller børn,så kattene er en meget stor del af mit liv.
Det var så lidt om mig og nu giver jeg bolden videre til næste levende billede -hopla

Jeg vil gøre Annædde kunsten efter…

-velkommen -velkommen -velkommen -velkommen -velkommen -velkommen

Jeg kan ikke hitte rede i alle ankomne - og hvor je har skrevet -sorry
Men det er dejligt at se jer alle herinde [smilie=hate-tunz.gif] -pote

Låner lige dine ord Annette… -love

jamen så vil jeg da også prøve at forklare lidt om hvem jeg er.

jeg er 19 år, elsker dyr, og overvejer meget at blive noget indenfor dyr, dog ikke dyrlæge som sådan, da jeg slet ike kan det der med at skulle operere et dyr, vil gerne hjælpe en dyrlæge, jeg skal bare ikke skære osv. ved bare ikke lige hvad det hedder. det hedder vel egentlig en dyreklinik assistent ??? hmm [smilie=hate-smile.gif]

nå men jeg bor i helsingør med min kæreste mads på 21, sammen har vi to maine coon som hedder zalsa og hulk. lige pt er zalsa 9 mdr. og vejer 4,6 kg. og er helt hvis med blå øjne, Hulk er ca 17 uger og vejer 2,6 kg og er en masse forskellige farver. vi har været lidt uheldig at miste vores elskede maine coon whitney inden hun lev et år, pga sygdom men hun var også hvid, men poly og vejede lige inden hun blev aflivet omkring 6 kg. har altid elsket dyr men min mor har aldrig ville lade mig få et. udover kattende har vi en kanin der hedder basse. en af mine drømme er at jeg gerne vil have et maine coon opdræt. men tror det bliver en dag hvor jeg ikke kan arbejde mere, så kattende ville få min fulde opmærksomhed.

jeg går på vuc, er i gang med pædagog pakken, det vil sige nogle enkelte hf fag, der gør jeg kan komme ind på pædagogseminariet . i min fritid er jeg meget hjemme ved mine dyr og hygge med dem og kæresten. der udover er jeg heldig at være moster til snart fem dejlige børn hvor den ældste er to. og de er mine små guldklumper. så dem besøger jeg også meget. desværre bor hele min familie delvist i frederikssund og frederiksværk. så der er et lille stykke vej derhjem .

hmm… mon ikke det var det ??? ellers så må i skrive med en lille “skideballe” og fortælle mig at jeg mangler altså at skrive det og det [smilie=hate-smile.gif]

ellers håber jeg i alle har haft en god dag . og så vil jeg gerne have lov at sigejege r glad for at få lov til at være en del af denne side.

Mange tak Annette og jer andre… -høhø Så fandt jeg os herind… -bravo Ska nok blive spændende herinde med nogle gode debatter mm… [bigloony]

Måske veterinærsygeplejeske ? (- Det vil min datter gerne være)

Jeg hopper lige med på Annettes vogn og byder generelt velkommen i denne tråd -høhø

Det er lidt svært at følge med efterhånden, nu går det jo hurtigt. Men håber i alle bliver glade for at være her. Stemningen er ihvertfald hyggelig, og det håber vi jo selvfølgelig den bliver ved med at være -bananer

Ej hvor er i stride… her sidder jeg troskyldigt og pligtopfyldende og skriver til ALLE…
og så med en brækket arm… tsssssk gg

Låner lige Annette´s tekst… VELKOMMEN ALLESAMMEN

HA HA HA jeg skriver da også til alle hver især, men HVIS jeg skulle overse en, så har jeg skrevet denne tråd, så alle får en velkomsthilsen -LOL

HA HA HA jeg skriver da også til alle hver især, men HVIS jeg skulle overse en, så har jeg skrevet denne tråd, så alle får en velkomsthilsen

Samme her Annette,så er vi da to tosser -LOL -LOL -LOL

ja jeg har nu osse trofast budt alle velkommen med en personlig hilsen

Låner lige dine ord annette,for det er da godt nok blevet svært at huske hvem man HAR budt -velkommen til

Så -velkommen til alle jer dejlige mennesker

Jeg hopper lige på denne her også da jeg simpelthen ikke kan huske hvor jeg har været og ikke… -sorry hvis der er nogen jeg har glemt

Ja, jeg kan altså heller ikke rigtig følge med mere, så hvis der er nogle jeg har glemt, vil jeg gerne sige VELKOMMEN

-hop

Ja de er sku strenge, og her sidder vi andre nok så -koldt med stive finger og byder velkommen.

Men har jeg glemt nogen så er det ikke med vilje, så er det brillerne der dugger i kulden -balloons -balloons -balloons

Jeg har også gjort mit bedste med at byde velkommen, men må da godtnok indrømme, at det begynder at knibe med at huske, hvem jeg ikke har været omkring [bigloony]