Stort vintertøj - shopping-tips, anyone?

Selvom jeg hader at måtte se det i øjnene, og selvom jeg igen i år har trukket så længe som muligt ud med at droppe sommertøjet, så går den vist ikke længere: Det er november, og vinteren er over os -what

Jeg mangler et par nederdele samt lune strømpebukser… og ikke str. small!

Efter, at jeg har droppet både Ellos og Cellbes pga dårlig service, og efter at have set en aldeles gyseligt smagløs kollektion (alt for mange stormønstrede i grelle farvesammensætninger) hos Zizzi, så er jeg på den!

Mønster, OK, men enkelt, tak. Glade farver, ja tak, med moderation, lysegråt ja tak, sort nej tak. Klassisk, men hverken tantet eller konet (sigende, at det stadig er skældsord…)

Jeg har ikke mod på at netshoppe fra udlandet, selvom jeg hører en del godt om f eks La Redoute.

Imorgen slutter jeg dagen i den store, gode Blå Kors Genbrug her i bygningen, men jeg er sikker på, at der er nogen herinde, der har et par gode tips til godt tøj i str 46-48 (fnis str small hos Zizzi). Zizzi har ellers haft gode ting, men denne sommer og efterår, da må jeg melde pas.
Og hvor går man så hen?

Ikke så dyrt, please :wink: Ja ja, besværlig, jeg ved det godt :tihi:

Jeg mener at der er en butik der hedder Sara eller Zara som sælger tøj til størrere piger… Ellers kan man nogen gange finde noget pænt i h&m’s afdeling for gravide… :ups::tihi:

[quote=MiSi;286602]Selvom jeg hader at måtte se det i øjnene, og selvom jeg igen i år har trukket så længe som muligt ud med at droppe sommertøjet, så går den vist ikke længere: Det er november, og vinteren er over os -what

Jeg mangler et par nederdele samt lune strømpebukser… og ikke str. small!

Efter, at jeg har droppet både Ellos og Cellbes pga dårlig service, og efter at have set en aldeles gyseligt smagløs kollektion (alt for mange stormønstrede i grelle farvesammensætninger) hos Zizzi, så er jeg på den!

Mønster, OK, men enkelt, tak. Glade farver, ja tak, med moderation, lysegråt ja tak, sort nej tak. Klassisk, men hverken tantet eller konet (sigende, at det stadig er skældsord…)

Jeg har ikke mod på at netshoppe fra udlandet, selvom jeg hører en del godt om f eks La Redoute.

Imorgen slutter jeg dagen i den store, gode Blå Kors Genbrug her i bygningen, men jeg er sikker på, at der er nogen herinde, der har et par gode tips til godt tøj i str 46-48 (fnis str small hos Zizzi). Zizzi har ellers haft gode ting, men denne sommer og efterår, da må jeg melde pas.
Og hvor går man så hen?

Ikke så dyrt, please :wink: Ja ja, besværlig, jeg ved det godt :tihi:[/quote]

prøv dem her

www.lisg.dk og www.hosjyttes.dk de har meget pænt tøj,som ikke er konet:):slight_smile:

Nu ved jeg ikke hvor stort det skal være, men www.bonaparte.dk har virkelig god service og til prisen er tøjet helt fint - lidt bedre kvalitet end h&m efter min mening…det går vist op til str. 52

Det er også en afdeling hos Jackie der hedder “Jackie Woman” og de har store størrelser og det er smart tøj.

ja og så er der selvfølgelig venus og mars

http://www.jackie-woman.dk/

Tak - jeg skal tjekke dem ud - I er nogle englebasser, darlings :thumbup:

:inlove::inlove::inlove:

Nu ved jeg ikke, om sådan en luksus boheme som dig vil gå i det - men Føtex har oz deres egen serie til de lidt større piger - mener, at den hedder Josie - og jeg synz at det er flot !

:ok:

Ja føtex og kvickly de har til større piger :slight_smile:

Jeg har lige været i Zizzi idag og jeg kunne ikke være mere enig.
Hvad sker der for deres Vinter Kollektion? Jeg er meget skuffet

Meget af tøjet har en god form, men så skal de lige smide et grimt mønster på eller sætte bånd og glimre sten på :uha:

Det er bare slet ikke mig :uha:

ærgeligt du ikke bor her i århus, for der er nemlig en butik med storpige-tøj som lukker og de holder ophørs-udsalg med ret billige priser.
fru tonya har jo solgt storpige-tøj i en dny-butik
et af de mærker der er meget attraktive er deluca, otkotyr,gozzip,simply, dette er dog i den lidt dyrer afdeling, 400 kr og opefter.
i den billige ende er der
zhenzi,crispy og dny

en anden mulighed for at shoppe er på denne netbutik
www.klaedeskabet.dk el www.xlpiger.dk

Man kan sagtens finde gode ting i Føtex :slight_smile:
Jeg er overhovedet ikke snobbet mht, hvor jeg køber tøj, tværtimod kan der gå sport i at få “billigt sjask” til at se smart ud :slight_smile:

PS Jeg skrev da 46-48, gjorde jeg ikke :?

Hvad hedder den butik i Århus Johnny?

Jeg synes også tøjet hos Zizzi er forfærdeligt - Det er som om de nogengange tager lidt for meget af de “tynde modellers” udseende og kommer over… og mængden af palietter og mønster bliver bare lidt for voldsom!

[quote=Abaddon;287551]Hvad hedder den butik i Århus Johnny?

Jeg synes også tøjet hos Zizzi er forfærdeligt - Det er som om de nogengange tager lidt for meget af de “tynde modellers” udseende og kommer over… og mængden af palietter og mønster bliver bare lidt for voldsom![/quote]

[LEFT]X-Point - tøj i plus-størrelser[/LEFT]
<DIV class=Tekst align=left>
Frijsenborgvej 5
8240 Risskov
Tlf:

Pokkers… der gad jeg godt lige shoppe lidt. Men Risskov ligger ikke lige om hjørnet.
Håber, at andre nyder gavn af dit gode tip, Johnny :ok:

http://www.naturewear.dk/

Flot tøj i lidt boheme-stil. NOGET af det er til “små” piger i størrelsen og noget af det er pænt pebret i prisen - men der er altså også støre størrelser og billige ting…så tag et kig rundt.

køber du ting på nettet også fra andre lande eller skal det helst være fra dk?

:slight_smile: Handler slet ikke på nettet :slight_smile: