STØT Randers studiekreds - hjælp ved Hornslet udstilling

Ja, jeg har lige fået en mail fra Esben og Lisbeth i Randers studiekreds om at de ikke har fået nok respons på den mail de har sendt rundt til kredsens medlemmer. Jeg ved dog at flere af de nye ikke har fået den mail (de er nok ikke på mailing listen) eller at nogle der overvejer at komme og hjælpe ikke lige har fået meldt sig til. Så nu poster jeg den her og så håber jeg meget at der vil være noget opbakning om det så vi kan få tjent nogle penge til den tomme studiekreds kasse!! :kryds:

"[B]Hej med Jer !

Vi er af Jyraks nye bestyrelse blevet spurgt om vi i Kreds Randers,
vil komme til Hornslet fredag eftermiddag før udstillingen og sætte burerne op, og så tage dem ned igen søndag aften ?
Det vil foregå fra fredag eftermiddag til vi i løbet af aftenen er færdige, og så søndag aften fra når udstillingen er slut og til vi er færdige.
Kredsen vil tjene nogle penge til kredskassen ved det, hvilket er meget tiltrængt for kassen er på nuværende tidspunkt næsten tom. Og vi vil jo meget gerne i fremtiden have råd til og mulighed for at lave nogle gode og spændende arrangementer, hvilket jo selvfølgelig koster penge.

Kom og giv en hånd med og hjælp kredsen til at få lidt penge i kassen, det får vi alle glæde af.

Tilmeld dig til dette på denne mail :[/B] (Har jeg fjernet, send en pb til mig for mail hvis I ikke selv har den allerede) [B]senest d. 20-02-09

Kom og hjælp og støt Jyraks nye bestyrelse,
vi har jo et kredsmedlem i Jyraks bestyrelse nu nemlig Ole Sørensen.

Jo flere vi er jo nemmere og hurtigere er vi færdige, lad os få et par hyggelige dage sammen, og lad os hjælpe hinanden[/B]."

Mvh
Eva

Hmmm det er den 22-02-09 idag, så det er jo allerede for sent :slight_smile:

Birthe - Ja, men hvis nu folk lige tog og støttede lidt op kunne det jo godt være at det kunne blive til noget. Poster den jo som nævnt fordi der ikke er nok der har støttet op om forslaget som sagerne står nu og jeg har fået en mail fra Esben og Lisbeth om det.

OK jeg troede at det var en tastefejl :slight_smile:

jeg kommer hvis min krop kan klare det s det bliver en lang weekend. men lidt har også ret !

Birthe - Ah, ja det kunne det sagtens :slight_smile: Betænksomt af dig at tænke på det :slight_smile:

Kira - Super :smiley: har du meldt det til dem? :slight_smile: Ellers kan jeg lige sende dig en pb med deres mail?

Jeg har lige snakket med Tina, Tine og Tine med Laina og de siger også at de gerne vil hjælpe til :slight_smile: Så det er ved at se ud af noget.
Bare støt op folkens :smiley: Jo flere vi bliver jo mindre skal vi alle lave

Jeg har ikke fået nogen mail om dette, men Tina har skrevet til mig i dag. Og selvfølgelig kommer jeg og hjælper!!

Laina - ja, jeg havde ikke dit nummer, men hun skrev godt at du havde sagt ja. Det er bare fedt -thumbs

Jeg skrev foriøvrigt tilbage til dem at en del nok ikke havde fået, da jeg vidste Tine ikke havde og netop havde videresendt mailen til hende da hun bad om det. Også derfor jeg besluttede at poste det herinde :slight_smile: