Strandtur til amager strandpark

okay det er bare i orden :slight_smile: en anden god gang :slight_smile:

Jamen god tur :slight_smile:

Regionaludsigt for København og Nordsjælland
Onsdag den 14. juli 2010.
Vejrudsigt, der gælder til torsdag eftermiddag, udsendt kl. 14.30.

I aften klart, men ud på natten mere skyet. Vinden tiltager i nat og bliver jævn til hård fra sydøst. Temp. ned mellem 17 og 20 grader. Fra torsdag morgen kommer der en del regn- og tordenbyger, bygerne kan lokalt være kraftige og med stærke vindstød. Om eftermiddagen klarer det dog op med nogen sol og kun enkelte byger. Temp. op mellem 21 og 25 grader og let til frisk vind fra sydvest.

ja men det der er jo generelt for regionerne. jeg kigger på disse:

[B]http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/byvejr_danmark.htm?by=1000

Byvejret for københavn

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/strandvejr.htm?strand=9041

og strandvejret for amager strandpark

[/B]det bliver fint til kl. 18 og der ER vi taget hjem! :thumbup:

Du må ha’ stor tillid til meterologerne :tihi:

Jeg besluttede ikke at vaske i dag pga vejrudsigten i morgen.

Jeps! Optimist til det sidste!

Om ikke andet, så er det fantastisk dejligt at bade i regnvejr :thumbup:

Ihihi, ooog det regner :smiley: Undskyld, jeg syntes bare det var lidt morsomt :wink:
Lidt koldt, prrrh, var lige ude og hente boremaskine i skuret. Men dejligt forfriskende!

Det regner ikke særlig meget.

desværre blev det aflyst fordi min veninde ikke fik sovet i nat. øv.

jeg sidder i stuen med blæser på fuld knald. men gider ikke tage på stranden alene. Ville have elsket en tur i bølgen den blå. Jeg misunder mona for at have sin egen private pool i baghaven suk

Her i Skovlunde har det pisket ned i flere omgange.
Men lige nu skinner solen :slight_smile:

på amager har det dryppet lidt.

første gang ved en 7 tiden i morges, og så igen ved en 10 tiden, hvor det småregnede 5 minutter.

så for min skyld kunne vi godt have været taget på stranden. og lige nu er det varmt og fuglende pipper sig hæse og solen skinner. straaaaand :frowning:

Ja, det er fint vejr nu. Men jeg ville nu ikke kalde det ‘dryppen’, det der kom kl. 11.14. Jeg bor 1 km. lige stik vest for strandparken.
Men der må være fint behageligt derude nu! :slight_smile: Et par grader køligere end i går.
Jeg syntes bare det var morsomt, at der KOM regn :wink: Sorry!

jeg vidste jo godt den ville komme.