Strøby-udstilling, rygter ;)

Kære allesammen,

Vi har hørt rygter om, at udstillingen i Strøby i næste weekend nok bliver aflyst, fordi der er for få tilmeldte katte. Dem vil vi gerne mane i jorden! :smiley:

Vi er for længst forbi “the point of no return”, så udstillingen bliver selvfølgelig afholdt som planlagt. Men vi kunne rigtig godt bruge nogle flere katte! Så hvis du har lurepasset lidt, eller været bekymret for en aflysning, så er det nu, du skal gå ind på: Show Calendar og tilmelde dine katte. :kryds:

Og hvis du kender nogen, der burde være med, så prik lige til dem. Vi lukker kataloget på tirsdag kl. 12.00 (og så tager vi late entries derefter). Udstillingen er for både huskatte, blandingskatte og racekatte, og der er ikke krav om TICA-registrering eller -medlemskab. :ok:

Vi mangler også Ring Clerks, så hvis du kunne tænke dig at clerke, så send os en mail på [email protected]. Og hvis du gerne vil læres op, så send os en mail, så finder vi ud af, om det kan lade sig gøre.

Vi glæder os til at se jer! :ok:

Sært rygte :open_mouth:
Kan se den ramte 25 fertile begge dage så jeg er rigtig glad :slight_smile:

Kan jo “kun” bidrage med kastrater, og havde egentlig tænkt at springe denne over, fordi jeg ikke sådan rigtig har noget at udstille…
Men Ok… Der tilmeldes hermed fire LH Alters herfra - fordi det er så vigtigt at holde liv i Viking Cats!
Jeg vil dog ikke høre noget om at den ene nok snarere burde udstilles som SH! :klapper:

nooooo ronja kan godt lide det lave LH alter count :stuck_out_tongue:

Altså Strøby hallen er dejlig, der har min Basse vundet meget og sådan en Vikinge cat dommer kan vel ikke se forskel på en pekingeser og en perser FNIS så kan da melde et styk fertil LH til thihi

-Men vil have garanti for at vi ikke afvises i dyrlæge kontrollen pga. for korte ben så skal vi nok klare resten med bravur og tjene penge i presse omtale til Vikinge cat, da vist ingen anden perser vil kunne præstere så flade øre og helheds indtryk

Piiiiillll eller en anden… jeg fatter ikke et klap af hvordan i alverden jeg skal melde til TICA i Strøby :surrender1:

Er der en der kan hjælpe mig?

[QUOTE=Vipstøsen;1210440]Piiiiillll eller en anden… jeg fatter ikke et klap af hvordan i alverden jeg skal melde til TICA i Strøby :surrender1:

Er der en der kan hjælpe mig?[/QUOTE]

Jeg er sikker på, at hvis du skriver til [email protected], så skal Jenny nok klare den lille udfordring :smiley:

Jeg kan ikke selv bidrage med kat, men har været ude på det korthårede lånemarkede :wink:

[QUOTE=catsanddogs;1210426]Altså Strøby hallen er dejlig, der har min Basse vundet meget og sådan en Vikinge cat dommer kan vel ikke se forskel på en pekingeser og en perser FNIS så kan da melde et styk fertil LH til thihi

-Men vil have garanti for at vi ikke afvises i dyrlæge kontrollen pga. for korte ben så skal vi nok klare resten med bravur og tjene penge i presse omtale til Vikinge cat, da vist ingen anden perser vil kunne præstere så flade øre og helheds indtryk[/QUOTE]

Hæ Rikke… man “munschkiniser” jo praktisk talt alt, så det er ikke engang sikkert at du vil blive afvist i dyrlægekontrollen :klapper:
Selv om jeg nok vil hyyyle op om unfair konkurrence pgr for lange ører og alt for megen pels :klapper:

Synd for Ronja :pplllllll:

Arj, jeg har jo hele tiden sagt at jeg gerne ville starte Saxo op hos Viking Cats, når det skulle gælde rigtig udstilling…
Han klarede jo hobbyshowet med bravour, så jeg havde lidt planer om at lade ham debutere til foråret, som om det ikke passede med showåret.

Men jeg vil dælme have anerkendelse fra Viking Cats for det her!!!
Er I klar over at jeg helt frivilligt har sagt ja til at showvaske TRE perserkatte??? :uha:

Nå… jeg har også skrevet og spurgt om de kan bruge mig som clerck, så hermed søges der også en agent til tre persere og La Bella Nera Sura - aka et styk sort selvbevidst norsk skovkattepige. :slight_smile:

Show vasker 3 Selkirk rex lh og den ene skal underholdes til hun er HELT tør og man må ikke bruge føntørre LOL

[QUOTE=Ann K;1210476]Synd for Ronja :pplllllll:

Arj, jeg har jo hele tiden sagt at jeg gerne ville starte Saxo op hos Viking Cats, når det skulle gælde rigtig udstilling…
Han klarede jo hobbyshowet med bravour, så jeg havde lidt planer om at lade ham debutere til foråret, som om det ikke passede med showåret.

Er I klar over at jeg helt frivilligt har sagt ja til at showvaske TRE perserkatte??? :uha:

Nå… jeg har også skrevet og spurgt om de kan bruge mig som clerck, så hermed søges der også en agent til tre persere og La Bella Nera Sura - aka et styk sort selvbevidst norsk skovkattepige. :)[/QUOTE]

skulle jeg så sende bassen til dig, så han kan blive rigtigt perser vasket og få den rigtige duft, at han dagligt får en kattevask er vel ikke nok til at komme på forsiden som showvinder GG

[QUOTE=Ann K;1210476]Synd for Ronja :pplllllll:

Nå… jeg har også skrevet og spurgt om de kan bruge mig som clerck, så hermed søges der også en agent til tre persere og La Bella Nera Sura - aka et styk sort selvbevidst norsk skovkattepige. :)[/QUOTE]

Perserne kan jeg ikke hjælpe med, men skovkatte pigen kan jeg nok hjælpe med. Men skal lige have koordineret med katteudlejnings agenturet.

Perserne er udtryk for idioti på højere plan :klapper:
Alle tre i solid division :doh:
Men da de danske persereejere/opdrættere ikke ligefrem står i kø for at deltage i TICAshows, må jeg jo selv medbringe min egen konkurrence :lol:

Lone - det er muligt at jeg tager dig på ordet… har prøvet at søge en agent for dem alle fire - men ordene “udstilling” og Perser i samme sætning får de fleste til at få sved på panden :smiley:

[QUOTE=Ann K;1210487]Perserne er udtryk for idioti på højere plan :klapper:
Alle tre i solid division :doh:
Men da de danske persereejere/opdrættere ikke ligefrem står i kø for at deltage i TICAshows, må jeg jo selv medbringe min egen konkurrence :lol:

Lone - det er muligt at jeg tager dig på ordet… har prøvet at søge en agent for dem alle fire - men ordene “udstilling” og Perser i samme sætning får de fleste til at få sved på panden :D[/QUOTE]

Personligt ville jeg nu rigtigt gerne skulle stå for en perser på show :smiley: Har bare hverken langhårserfaring eller mulighed for lige at komme til Strøby :stuck_out_tongue:

Lykke . hvis bare du kunne komme herover,s å kunne jeg sikkert godt lige give et hurtigt kursus i perserklargøring… det er nemlig ikke så svært igen. :slight_smile:

[QUOTE=Vipstøsen;1210440]Piiiiillll eller en anden… jeg fatter ikke et klap af hvordan i alverden jeg skal melde til TICA i Strøby :surrender1:

Er der en der kan hjælpe mig?[/QUOTE]

Send os en mail, så skal vi guide dig igennem eller taste katten for dig. :slight_smile:

Desværre kan det hverken lige hænge sammen økonomisk eller tidsmæssigt lige for tiden :slight_smile: Men hvis du får brug for det en anden gang kan det da være jeg kan bide på :slight_smile:

skulle gerne ordne perser kattene, men Basse siger jeg skal blive hjemme fra Strøgby. Han gider ikke når han ikke får lov at møde nogle dejlige damer.

Jeg kommer - om det bliver med eller uden kat finder jeg ud af i løbet af ugen. Der kommer en IW’er i Alter som jeg er NØD til at se :slight_smile: og samtidig bliver der tid til hygge med Annie :slight_smile: