Strøby

Missebarnet fik sit cert uden problemer, blev kaldt til BIV men tabte til en smuksmuk ung hvid dame :slight_smile:

Evita fik EX1 og kom retur til NOM, men kom ikke videre
Hun havde en supergod dag og nød al virvakken.

Betty fik EX1 og en NOM :slight_smile:
Hun fik dog ingen stemmer på scenen, men hun var bare så sød og så god hele dagen :hjerte::hjerte:

Og så er der jo Snus…
Hun var så eddikemorgensur at vi abs’ede hende :frowning:

Tillykke til jer allesammen :slight_smile:

Jeg snuppede 3 x EX1 og tabte 3xBIV og tabte 3xNOM :slight_smile: hehe

Tillykke til jer andre :slight_smile:

Tillykke til jer alle med de fine resultater :wink:

Først et stort TILLYKKE til alle med de fine resultater :slight_smile:

Og nu kommer praleriet : Min “lille” brune vildbasse Cherry Jumble Jumble (Maine Coon) blev ex1, BIV, NOM, og sørme om han ikke blev BIS ungdyr. Der var 7 ungdyr nomineret hvor Jumble fik 4 dommerstemmer, de sidste 3 dommere havde hver deres favorit. Om jeg var glad og stolt - det tror jeg nok jeg var. Og bedst af alt så tager Jumble alt det der show og larm m.m. i stiv pote. Han er cool og synes det er SJOVT, så det er en fornøjelse at have ham med på udstilling.
Det er første gang i de 5 år jeg har udstillet, at jeg har prøvet at vinde, og det der øjeblik hvor man bliver klar over at ens dejlige kat har vundet er ubeskrivelig.

[QUOTE=jewel;724546]Først et stort TILLYKKE til alle med de fine resultater :slight_smile:

Og nu kommer praleriet : Min “lille” brune vildbasse Cherry Jumble Jumble (Maine Coon) blev ex1, BIV, NOM, og sørme om han ikke blev BIS ungdyr. Der var 7 ungdyr nomineret hvor Jumble fik 4 dommerstemmer, de sidste 3 dommere havde hver deres favorit. Om jeg var glad og stolt - det tror jeg nok jeg var. Og bedst af alt så tager Jumble alt det der show og larm m.m. i stiv pote. Han er cool og synes det er SJOVT, så det er en fornøjelse at have ham med på udstilling.
Det er første gang i de 5 år jeg har udstillet, at jeg har prøvet at vinde, og det der øjeblik hvor man bliver klar over at ens dejlige kat har vundet er ubeskrivelig.[/QUOTE]

Stort tillykke, Jane :slight_smile: Det “kick” kan man leve længe på :høhø:

Og et stort tillykke til jer alle med de flotte resultater!!!

Det fortjener du da et ekstra :flag:stort tillykke:flag: for. Flot Jumble. :slight_smile:

Stort tillykke til jer alle :slight_smile:

[QUOTE=jewel;724546]Først et stort TILLYKKE til alle med de fine resultater :slight_smile:

Og nu kommer praleriet : Min “lille” brune vildbasse Cherry Jumble Jumble (Maine Coon) blev ex1, BIV, NOM, og sørme om han ikke blev BIS ungdyr. Der var 7 ungdyr nomineret hvor Jumble fik 4 dommerstemmer, de sidste 3 dommere havde hver deres favorit. Om jeg var glad og stolt - det tror jeg nok jeg var. Og bedst af alt så tager Jumble alt det der show og larm m.m. i stiv pote. Han er cool og synes det er SJOVT, så det er en fornøjelse at have ham med på udstilling.
Det er første gang i de 5 år jeg har udstillet, at jeg har prøvet at vinde, og det der øjeblik hvor man bliver klar over at ens dejlige kat har vundet er ubeskrivelig.[/QUOTE]

Stort tillykke :slight_smile: - hvor er det flot :wehu: - han er bare så dejlig :inlove:

Og stort tillykke til alle andre med week-endens resultater :slight_smile:

[QUOTE=jewel;724546]Først et stort TILLYKKE til alle med de fine resultater :slight_smile:

Og nu kommer praleriet : Min “lille” brune vildbasse Cherry Jumble Jumble (Maine Coon) blev ex1, BIV, NOM, og sørme om han ikke blev BIS ungdyr. Der var 7 ungdyr nomineret hvor Jumble fik 4 dommerstemmer, de sidste 3 dommere havde hver deres favorit. Om jeg var glad og stolt - det tror jeg nok jeg var. Og bedst af alt så tager Jumble alt det der show og larm m.m. i stiv pote. Han er cool og synes det er SJOVT, så det er en fornøjelse at have ham med på udstilling.
Det er første gang i de 5 år jeg har udstillet, at jeg har prøvet at vinde, og det der øjeblik hvor man bliver klar over at ens dejlige kat har vundet er ubeskrivelig.[/QUOTE]

Kæmpe stort tillykke til dig og dejlige Jumble med BISset…du er jo fløjet hjem igår :tihi:…at vinde et BIS er noget man aldrig glemmer :slight_smile:

STORT tillykke til alle med resultaterne.

Jeg havde kun mit blå birma dyr med.
Han fik sit cert., blev BIV - kastrat, og nom, fik 1 stemme på scenen…
SÅ fin udstilling herfra… :slight_smile:

Kæmpe stoooort tillykke med de flotte resultater :slight_smile:

[QUOTE=Catika;724217]Jeg er kommet hjem og har pakket ud. Vi fik lov at gå præcis kl. 18 så det var dejligt :slight_smile:

Jeg havde mit somalikuld med og de blev BIS igen, dog uden konkurrence :høhø:

Chita og Carlos var til enkeltbedømmelse hos Helene Reiter. Chita fik EX1 og det samme fik Carlos :slight_smile:
Carlos fik også BIV -total :ok:
Carlos blev også NOM uden konkurrence og blev på scenen enstemmigt BIS :thumbup:

Så jeg må sige at jeg fik fuldt hus :D[/QUOTE]

Det er godt nok flot - et STORT Tillykke fra bedstemor x2

Det er så fuldt fortjent. :thumbup: Du har SÅ smukke katte :savle: Tillykke…

Min Bailey snuppede endnu et BIS. :hjerte: Der var nu heller ikke så meget konkurrence. Desværre… Men den gode følelse er nu den samme… :høhø:

Stort tillykke til jer andre med jeres flotte resultater, og tak til DARAK for en god udstilling.

Også et stort tillykke til alle jer andre med de fine resultater på udstillingen.

Stort tillykke med de fine resultater allesammen :hop:

Tillykke med de små Tine, de er altså også for skønne :storrespekt:

[QUOTE=Catika;724217]Jeg er kommet hjem og har pakket ud. Vi fik lov at gå præcis kl. 18 så det var dejligt :slight_smile:

Jeg havde mit somalikuld med og de blev BIS igen, dog uden konkurrence :høhø:

Chita og Carlos var til enkeltbedømmelse hos Helene Reiter. Chita fik EX1 og det samme fik Carlos :slight_smile:
Carlos fik også BIV -total :ok:
Carlos blev også NOM uden konkurrence og blev på scenen enstemmigt BIS :thumbup:

Så jeg må sige at jeg fik fuldt hus :D[/QUOTE]

[QUOTE=Mislingen;725073]

Tillykke med de små Tine, de er altså også for skønne :storrespekt:[/QUOTE]

Tak til jer begge :slight_smile:

Heidi, hvad dælen gør du på Kattegale, du skal føde :p:høhø:

[QUOTE=En forhenværende bruger;724547]Stort tillykke, Jane :slight_smile: Det “kick” kan man leve længe på :høhø:

Og et stort tillykke til jer alle med de flotte resultater!!![/QUOTE]

1000 tak Pia. Ja det var vist lidt af et “kick” jeg fik :slight_smile:

Rigtig mange tak Finn, vi er stadig lidt oppe og køre over det. Dvs. Jumble er vist nærmest lidt ligeglad :smiley: Der er allerede fuld fart over ham. Som dommeren skrev på hans bedømmelse - he is full og life :smiley:

[QUOTE=jewel;724546]Først et stort TILLYKKE til alle med de fine resultater :slight_smile:

Og nu kommer praleriet : Min “lille” brune vildbasse Cherry Jumble Jumble (Maine Coon) blev ex1, BIV, NOM, og sørme om han ikke blev BIS ungdyr. Der var 7 ungdyr nomineret hvor Jumble fik 4 dommerstemmer, de sidste 3 dommere havde hver deres favorit. Om jeg var glad og stolt - det tror jeg nok jeg var. Og bedst af alt så tager Jumble alt det der show og larm m.m. i stiv pote. Han er cool og synes det er SJOVT, så det er en fornøjelse at have ham med på udstilling.
Det er første gang i de 5 år jeg har udstillet, at jeg har prøvet at vinde, og det der øjeblik hvor man bliver klar over at ens dejlige kat har vundet er ubeskrivelig.[/QUOTE]

Stort tillykke… Smiler, det gør ikke noget at tabe til så flot en kat… hehe det var en kat fra mig jeres smukke dreng slog…