Strøby

[QUOTE=Rokakitho;724180]Vi er på vej hjem fra strøby efter en vellykket udstilling.

Andromeda fik sit cert hos Helene Reiter.

Cassiopeia fik sit cert og sørme ikke også at hun og tog BIV-total oppe hos Tellervo Kass.
Kaitlyn fik HP og blev NOM hos Alexander Platz.

Der var også birmaspecialshow og der blev hun nummer 3 på TOP 3 over de bedste kastrater.
Der var 57 birmaer der var mødt op til specialshowet…

Så jeg synes det var været em rigtig god udstilling.[/QUOTE]

Stort tllykke… du har nu osse nogen smukke Bimser… he he :hjerte:

Mange tak søde Hanne. Er også rigtig stolte af dem. Hvordan gik det med dine smukke katte???

[QUOTE=jewel;724546]Først et stort TILLYKKE til alle med de fine resultater :slight_smile:

Og nu kommer praleriet : Min “lille” brune vildbasse Cherry Jumble Jumble (Maine Coon) blev ex1, BIV, NOM, og sørme om han ikke blev BIS ungdyr. Der var 7 ungdyr nomineret hvor Jumble fik 4 dommerstemmer, de sidste 3 dommere havde hver deres favorit. Om jeg var glad og stolt - det tror jeg nok jeg var. Og bedst af alt så tager Jumble alt det der show og larm m.m. i stiv pote. Han er cool og synes det er SJOVT, så det er en fornøjelse at have ham med på udstilling.
Det er første gang i de 5 år jeg har udstillet, at jeg har prøvet at vinde, og det der øjeblik hvor man bliver klar over at ens dejlige kat har vundet er ubeskrivelig.[/QUOTE]

Jane, du skal også lige have et kæmpe tillykke fra mig herinde :wehu:

Og til jer andre, så vil jeg gerne dele et foto med jer af Jumble-manden - det
er fra i sommer, men jeg synes, at han er SÅ lækker, at det ikke gør noget, at
det ikke er helt nyt :slight_smile:

Mn hun fik EX1 og Blv Total… Stines kuld, blev 3’ kuld ud af 5

Jeg skal hilse fra Jumble og sige mange tak :slight_smile: og hils din søde killingekøber og sig tak fordi han gad være fotograf da Jumble skulle føre sig frem med sin pokal :slight_smile:

1000 tak Charlotte, hvor var det ærgeligt at du ikke var der til at dele glæden med mig :slight_smile: og knibe mig i armen.
Dét foto af Jumble er bare SÅ godt, at det kan gentages igen og igen, men det er jo også en superfotograf der har “skudt” det. Jeg elsker det foto af ham.

Tillykke med endnu en udstillings flotte resultater ikke mindst til Carlos og hans mor og hans bedstemor o.s.v. :-):slight_smile:

KH
Linda

Her kommer lige lidt af BIS Hankat:

Bis killing:

Det er jo super flot. Tillykke med det

[QUOTE=Vandoll;727202]Her kommer lige lidt af BIS Hankat:

Bis killing:
[/QUOTE]
Hvor er de bare lækre de to… Virke flotte billeder.
Gavin har helt klart udviklet sig til det bedre.
Og hvor er Iris en lækker lille blåtabby prinsesse

[QUOTE=Vandoll;727202]Her kommer lige lidt af BIS Hankat:

Bis killing:
[/QUOTE]

Kæmpe tillykke med begge 2 - og fedt med et foto af kattene med deres pokal :slight_smile:

Potedask fra Jane og min brune vildbasse :slight_smile:

de er begge to VIRKELIG smukek i mine øjne men er da glad for at andre også synes det :wink: Stort tillykke med din smukke dreng Jewel.

I skal lige se Jewel (Janes) billeder fra udstillingen.

…mens vi venter på afgørelsen

Og Jumble med sin pokal :wehu: