Er det normalt at dyrlægen tager et gebyr på 100 kr. for at udlevere Stronghold. Min dyrlæge kender mig godt, og ved at jeg har lidt problemer med øremider. Synes det er lidt frækt at tage 100 kr oveni prisen på stronghold.
Før kunne man godt købe det i England, men de vil have en recept nu.
Hvis dyrlægen ikke har set katten i forbindelse med at du har fået udleveret medicinen, er det vist meget normalt at man bliver opkrævet receptgebyr. Og det er vel egentligt også meget rimeligt - jeg tror ikke at de tjener ret meget på selve medicinen.
Dyrlægen bruger jo både tid og sin viden på at ordinere dig den rigtige medicin og derfor tager de et receptgebyr. Mener ikke, at dyrlæger tjener noget på at sælge medicin og der er jo ingen, der har lyst til at arbejde gratis - vel?
[QUOTE=vupti;930135]Er det normalt at dyrlægen tager et gebyr på 100 kr. for at udlevere Stronghold. Min dyrlæge kender mig godt, og ved at jeg har lidt problemer med øremider. Synes det er lidt frækt at tage 100 kr oveni prisen på stronghold.
[/QUOTE]
Om det er normalt afhænger vist af, hvilken dyrlæge man har - nogle tager receptgebyr andre gør ikke.
Jeg har ikke prøvet at betale receptgebyr. Men det er vel forskelligt… 100 kr virker heller ikke er så meget for rådgivningen i forbindelse med medicinen…