Struer-Herning

Hej er der nogen jeg kan køre med, fra struer eller omegn, ned til studiekredsen i herning i morgen?:kryds:

Er der studie kreds i morgen i Herning???
Vibekka og Gert(katteri Amalie) plejer at komme fra Struer, men om det passer ind at have en med ved jeg ikke???

Camilla skal du afsted???

[quote=Prestige;527414]Er der studie kreds i morgen i Herning???
Vibekka og Gert(katteri Amalie) plejer at komme fra Struer, men om det passer ind at have en med ved jeg ikke???

Camilla skal du afsted???[/quote]

Ja, der er studiekreds i Herning i morgen aften.
Gert og Vibekka har meddelt at de ikke kommer i morgen. Prøv evt. at spørge Anne Korsbakke om hun skal afsted.

[quote=Prestige;527414]Er der studie kreds i morgen i Herning???

Camilla skal du afsted???[/quote]

Jeg kommer desværre ikke, har for meget arbejde i denne uge :frowning: Det kunne ellers være spændende at få lidt gode råd til foto. Især hvordan man tager gode billeder af en sort kat, hehe.

Camilla.
Næste gang der er studiekreds, og du skal afsted, så kunne vi evt følges, hvis altså det passer os begge:)

[quote=Prestige;527533]Camilla.
Næste gang der er studiekreds, og du skal afsted, så kunne vi evt følges, hvis altså det passer os begge:)[/quote]

Ja, det må vi finde ud af :slight_smile:

[quote=May-Britt S;527444]Ja, der er studiekreds i Herning i morgen aften.
Gert og Vibekka har meddelt at de ikke kommer i morgen. Prøv evt. at spørge Anne Korsbakke om hun skal afsted.[/quote]

Hun kommer desværre heller ikke…