Sturdi er da fint nok, men

jojo - sturdibag’en er da fin nok og dejlig hyggelig, at putte i…

… men helt ærligt?!

Så er papkassen altså MEGET bedre! :høhø:

utaknemmelige kræ :klapper::klapper::klapper::klapper:
godt den papkasse ryger ud i morgen, når de tømmer papcontaineren, så sturdibag’e har en chance i konkurrencen om Unnis yndlings-soveplads (hun er normalt ret glad for at putte i transportkasserne:))

:høhø: :hjerte: :høhø:

Det er vist ganske almindeligt for vores forkælede katte, at de somme tider foretrækker en papkasse… :venter:

Så står man der og føler sig en anelse til grin over at have givet en net sum for en fiiiin katteseng , eller andet forkælelsesudstyr… :argh: :høhø:

Herlige billeder. Tænk at skønne Unni kan se så muggen ud. :høhø:

Ja, kasser går man aldrig fejl af :høhø:

Åhhhhh - det varmer mit hjerte :klapper::klapper::klapper:

Hæ, hæ, ja her i huset plejer vi at købe nye sko, fordi misserne trænger til en ny papkasse:tihi:
Vores misser forstår så udmærket Unni:høhø:

Venligst
Dorthe

Papkasser er fantastiske :tihi:

Papkasser er verdens bedste sove-skjule sted !

Hilsen

Kattene fra Albertslund

Pia - Kan du forresten genkende? :smiley:

:muhaha2: …til grin. Lige som alle vi andre KG der bruger tusindevis af kroner … på papkasser :ahhhhhhh:

:klapper::klapper::klapper:

Hvorfor har jeg ikke set nogen sælge kattesenge lavet af pap endnu?:gruble::høhø:

[QUOTE=Eife;613164]Pia - Kan du forresten genkende? :smiley:

[/QUOTE]

nej nej nej hvor er hun søøøøøøøøød! og lille bitte! :tihi:

Måske kan du simpelthen give Hampus en papkasse og så bilde ham ind, at det er en helt ny Sturdi-variant - The Sturdi Box!

Pia - Jaah, det er hun :smiley: Faldt lige over det album jeg havde lavet med mobil billeder fra da jeg var på besøg hos Susanne og Claus sidste forår (de var så søde at lade mig være hos dem mens Diego fik en røntgenundersøgelse hos Bygholm) og selvom der vist er flest af Vega der STORcharmerede mig, så var der altså også lige et par af Unni og søster :slight_smile: Især det øverste er vist meget sigende :tihi: :inlove:

:slight_smile: Jamen papkasser er det bedste

skulle jeg hilse og sige:)

[QUOTE=kiskis;613940]:slight_smile: Jamen papkasser er det bedste

skulle jeg hilse og sige:)[/QUOTE]

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

FANTASTISK billede!!!

Som tiden går hurtigt! Sidste år ved sommertid så det sådan ud - jeg tror, jeg ved hvem Unni er af dem, men kan du selv genkende hende, Pia :slight_smile:

VH
Susanne

Du kan tro jeg kan genkende det ene røde øre :stuck_out_tongue:
oven på alle de andre - hvor ellers! :smiley:
… hvis ikke mine øjne snyder mig :stuck_out_tongue: