Sturdi show shelter

Er der nogen af jer der ligger inde med links til steder hvor man kan få dem til nogenlunde billig penge,er helt vild med det.der er sort med sommerfugle.på forhånd tak for hjælpen:):slight_smile:

Mysterycoons Petshop er den eneste der sælger Sturdi produkter herhjemme i Danmark,
http://www.mysterycoons.dk/mcpetshop/mcpetshop-sturdimobler.htm

og jow du kan sagtens finde priser på udenlandske sider hvor når du omregner valutaen at de er billigere men når det kommer til stykket så med porto og forsendelse kan det faktisk bedst betale sig at købe hos Ann-Dorrit.:slight_smile:

Har selv lige i går bestilt hos Ann-Dorrit (Mysterycoons.dk) og mener at hun sagde, at hun havde en sort m. sommerfugle på lager.

Ved ikke hvor man ellers i DK kan købe Sturdies, men ellers kan du måske finde forhandlere på www.sturdiproducts.com :slight_smile:

http://www.mypetcarrier.co.uk/ - der er da en lille smule at spare, når man køber samlepakkerne (shelter + hængekøje + pude + plastikindlæg), og det britiske pund er rigtig fint lavt netop nu. De yder super fin service.

Jeg går osse og overvejer om man skulle investere i sådan en …Hvordan er det nu, må man bruge dem til udstillinger ( som udstillingsbur )

Visse klubber accepterer dem (Racekatten og mener også JYRAK?) - man skal bare skrive det på tilmeldingen. Og så er jeg ret sikker på at TICA accepterer dem. :slight_smile:

Ja, undtagen hos DARAK så vidt jeg husker.

De er skabt til det :lol: Og jo, flere FD klubber accepterer dem nu.

Netop …Og må da osse være mere behagelig for katten/kattene, da de kender den hjemmefra - Hvor må det egentlig være smart :-). Man hiver den lige ud af bilen og direkte op på plads. Ingen gardin og andet tingeltangel man skal bøvle med :-). Men Studien skal så helst ha’ samme mål som feks. en dobbeltbur, eller ?

hva er det for en model man skal bruge egentlig som dobbeltbur hvis det er?

  • og ikke mindst man medbringer egne baktusser:-)

Derdover er den god at have skulle man komme i en situation man hjemme skal have katte i bur, f.eks. efter operation

Jeg har en Habitat - den er 135 lang og 65 bred, så lidt bredere end alm. udstillingsbure, men der er jo bøjler, så den kan sættes inden for den kant, som de fleste borde på udstillingerne har :slight_smile:

Jeg har kik på denne her hos Ann Dorit
Sturdi show shelter Habitat - 135 x 65 x 65 cmvægt 1,75 kg
Pris 1750,-
Den tror jeg er lige så stor som en dobbeltbur ?

Tusind tak for jeres svar, syntes de er så lækre, og så kan jeg godt lide, som lis også påpeger, at det er egne bakterier man “slæber” med, og så at kattene føler sig trygge i noget der dufter af hjem, det må alt andet lige være mere trygt.:slight_smile:

De må meget gerne medbringes på JYRAKs udstillinger, det står såmend endda på invitationerne i Kattemagasinet :slight_smile: Vi vil bare rigtigt gerne at folk oplyser det allerede ved tilmeldingen, så halplanlæggeren kan have det med i sine beregninger, så vi ikke skal drøne rundt om morgenen og klappe bure sammen. OG så er jeg nødt til at gøre opmærksom på, at én Sturdi til én kat tæller som én kat i dobbeltbur, nøjagtigt som hvis det havde været et almindeligt bur.
Habitat på 135 cm. længde passer fint til en dansk burbund. Så er der lige nogle få centimeter ved siden til at lægge sit katalog på :slight_smile:
VH
Susanne

Nu har jeg bestilt et dobbelt og et singel sturdi showshelter og fik det for kr.1506,23 så det var ikke ringe:-)

[QUOTE=Alice;565828]Jeg har kik på denne her hos Ann Dorit
Sturdi show shelter Habitat - 135 x 65 x 65 cmvægt 1,75 kg
Pris 1750,-
Den tror jeg er lige så stor som en dobbeltbur ?[/QUOTE]

Det er den type sturdi jeg har, og den er pæn stor :slight_smile: …hvis du gerne vil pille ved en sådan sturdi inden du køber, så kom til en kop kaffe og jeg slår den op :ok:

Vildt god pris!
Har du købt hos Ann-Dorrit?

[QUOTE=PiaR;565930]Vildt god pris!
Har du købt hos Ann-Dorrit?[/QUOTE]
Nej:-) fandt dem hos www.sturdiproducts.com :slight_smile:

Ah, så kommer der formodenlig told og moms på.
Og hvad med fragt?