Sturdi show shelter

Ja er der, og jeg venter lige på mail fra dem inden jeg endeligt bekræfter ordre:-)

Vil du ikke skrive, når du ved hvor meget det bliver i alt?

Jeg vil nemlig gerne have sådan en dobbelt habitat.

Et amerikansk firma hverken kan eller vil oplyse dig noget om, hvor meget told og moms, de danske myndigheder vil opkræve. De kan fortælle dig, hvad det vil koste i fragt (som man for øvrigt også skal betale i hvert fald moms af), men resten finder du først ud af senere, hvis skattefar fanger din pakke.

Jeg ville heller ikke lige tage chancen med sådan et produkt fra USA, når det trods alt sagtens kan fås i både EU og DK til betragteligt meget mindre, end hvis pakken bliver fanget i tolden :slight_smile:

Her ser der ud til at være gode priser - og mange, mange lækre produkter.
(Jeg har lige proppet goodies for over 4.000 kr i kurven…)

www.petswonderworld.de/englisch

[QUOTE=PiaR;565988]Her ser der ud til at være gode priser - og mange, mange lækre produkter.
(Jeg har lige proppet goodies for over 4.000 kr i kurven…)

www.petswonderworld.de/englisch[/QUOTE]

Ja, det er en glimrende side og jeg har selv handlet derinde for nogle år siden, men hvis du laver en hurtig udregning på en habitat + fragt, så er det billigere at købe hos Ann-Dorrit. Det eneste sted, jeg indtil videre har fundet, hvor man rigtigt sparer penge - og ikke løber risikoen ved told - er www.mypetcarrier.co.uk.

Vær lige opmærksom på, at der er forskel mellem Habitat og double, Habitat er den der nærmest kommer et dobbeltbur i størrelse, double er kun ca 115 cm lang og lavere. Jeg har selv en tripple, der er 160 cm lang, men som fint kan presses ned ved bordkanten. Iøvrigt tillader Katteklubben også sturdier.

KH
Linda

Det var også lige den besked jeg fik på engelsk idag fra dem,men damen var flink nok og sagde det kunne ikke betale sig og bestilel hos dem som privatperson,det ville blive alt for dyrt for en,det var ski da ærlig snak,så sagde pænt tak til hende.og tak til dig også for svar.:slight_smile:

Hovsa ser da først nu din søde tilbud vense, det vil jeg da vildt gerne tage imod. Jeg kontakter dig lige privat, så finder vi nok en dag :slight_smile: