Sturdi Tote?

Jeg sidder og lurer på en “lille let” transport taske til Unni, når vi skal til Flensborg til november :slight_smile:

Har kigget lidt på Tote’en, men mangler lidt erfaringer:ups:

nogle der har prøvet den - og hvad synes man om den?

overvejer om Unni kan være i den - hun vejer jo alligevel 4 kg nu :?
(kigger så også lidt på sturdibag’en, men der er en prisforskel der er til at tage og føle på for min SU:tihi::ups:)

Jeg har en SturdiTote og den er MEGET lille. Min bimse på ca 4 kilo kan lige klemmes ned i den, hvis han folder sig helt sammen. Jeg bruger den udelukkende som hule til kattene.

ja ok… så tror jeg det bliver sturdibag’en e.l. jeg må gå efter så :slight_smile: Unni skal ikke sidde totalt klemt hele vejen til Flensborg :slight_smile:

Den er kun 29 cm i diameter det samme som et A4 papir :frowning:
du kan lægge 2 stk papir i et kors så har du den plads der er,

Jeg tror, det kommer meget an på katten - og også lidt på formålet - hvor god en Tote er :slight_smile: Jeg har én og ville ikke undvære den. Selv Sander kan sidde i den (bemærk “sidde”) og den har derfor været brugt til ham til turen fra bilen og ind til udstillingshallen, fordi man så let kan tage katten ud ved dyrlægecheck og fremme ved buret sætter du den bare ind eller åbner sidelågen og lader dem gå ind i buret selv.

Sover Unni udstrakt eller sammenrullet? Hvis hun sover sammenrullet, er der udmærket plads til hende, men hvis hun har behov for at strække sig, er der ikke.

Til gengæld ville du jo så kun kunne bruge den til hende (og en eventuel fremtidig hunkat), men ikke til Yasha - til ham er den alt for lille.

Mine elsker Tote’n, og jeg bruger den rigtig meget. Selv Deena på små 4 kg. har det rigtig godt i den.

Jamen Unni har skam allerede en “kun Unni størrelse” :slight_smile: vil bare gerne have en taske, i stedet for kasse, så hun er nemmere at sidde med på skødet i en bil :slight_smile:
Hun ligger både udstrakt og rullet sammen og jeg vil helst ikke fratage hende muligheden for at strække sig…
især her efter hun er vokset meget er hun begyndt at sove udstrakt, også i kassen :slight_smile:

var ved at se, hvor stor en omkreds den har kontra Unni, og det er hun for lang til i kroppen i mine øjne… ævs… og jeg tror altså stadig Unni ligger lidt fylde til endnu, så på sigt er den heller ikke så smart til hende…
Tror jeg vil overveje tote’en igen, NÅR jeg får mig en lille sød burmeser pige :stuck_out_tongue: der er den vist lidt bedre størrelses mæssigt…

men jeg har til gengæld fundet ud af at zooplus har sturdi bag forholdsvist billigt i rød :slight_smile: den er faktisk relativt fed faktisk :smiley:

Det er faktisk en rigtig pæn rød, de bruger - min Show Shelter er i den farve :slight_smile:

Jeg vandt engang en på en udstilling og den bliver udelukkende brugt til killinger, den er alt for lille til de voksne.
Desuden er den begyndt at falde lidt sammen i den ene side :frowning:

Den vil da aldrig være 100% stiv som en plastickasse? Der er ingen stivere i højden, så lidt vil den altid synke.

Jep, og det syntes jeg er ærgeligt…