Sua

Nu er jeg så heldig at jeg har en fantastisk mentor, som gav mig et medlemskab til SUA i gave sidste år. Så jeg er lidt på bar bund i forbindelse med hvordan og hvorledes med betalingen.

Jeg vil jo gerne vedblive at være medlem, men kommer der et girokort automatisk her i årets start, eller skal man selv sørge for at indbetale nogle penge?

[quote=KKH;527946]Nu er jeg så heldig at jeg har en fantastisk mentor, som gav mig et medlemskab til SUA i gave sidste år. Så jeg er lidt på bar bund i forbindelse med hvordan og hvorledes med betalingen.

Jeg vil jo gerne vedblive at være medlem, men kommer der et girokort automatisk her i årets start, eller skal man selv sørge for at indbetale nogle penge?[/quote]

Hej,

ja, der kommer, inden længe, et blad med et girokort vedlagt. Vi er blevet lidt forsinket mht. udsendning af blad/girokort (plejer at komme i november/december måned), så fristen for betaling for i år vil blive forlænget, vi skriver i bladet. Hej fra Mariann - kasserer i SUA

[quote=MZJ;527948]Hej,

ja, der kommer, inden længe, et blad med et girokort vedlagt. Vi er blevet lidt forsinket mht. udsendning af blad/girokort (plejer at komme i november/december måned), så fristen for betaling for i år vil blive forlænget, vi skriver i bladet. Hej fra Mariann - kasserer i SUA[/quote]

Åhhh tak for svaret, så blev jeg så meget klogere på det område. :slight_smile:

[quote=KKH;527946]Nu er jeg så heldig at jeg har en fantastisk mentor, som gav mig et medlemskab til SUA i gave sidste år. Så jeg er lidt på bar bund i forbindelse med hvordan og hvorledes med betalingen.

Jeg vil jo gerne vedblive at være medlem, men kommer der et girokort automatisk her i årets start, eller skal man selv sørge for at indbetale nogle penge?[/quote]

Jeg bliver nød til at spørge - hvad er SUA :?

Specialklub for Abyssinier og Somali :smiley:

Nååå ok :slight_smile: Takker for svaret :slight_smile: