Jeg er HÅRDT ramt, og det er sgu lige før (men kun lige før ) det er mere spændende end dengang jeg selv havde “tisset på pinden” så at sige Det mest tåbelige, er jo at jeg HAR haft kuld før men det er bare ved at være længe siden, så jeg tosser lige ud for fuld skrue igen
Så… jeg laver en tråd, hvor jeg kan få afløb for mit killingekuller
Nå men here we go…
Jeg skal i IKEA og have fat i en skummadras til en tremmeseng/fødekassebund. De koster den nette sum af 79 kroner, hvilket vil sige “venlig éngangs pris”
Jeg plejer at bruge gammelt sengelinned, men eftersom jeg var ret grundig med sorteringen da jeg flyttede køber jeg lagener, også i IKEA til 14 kroner. (Det kan man dårligt finde det til i genbrugsbutikkerne)
Kassen bliver en flyttekasse som jeg plejer at bruge, den er på lager
Jeg vil helst ikke glæde mig for hurtigt, for hun er unægteligt først lige kommet hjem fra date, så indkøbene forsøger jeg at vente med, til dutterne lyser rødt
Uhh hvor bliver det spændende, Hvem skal du have killinger på/efter?
Jeg går selv med killingekuller, og min pige er ikke engang parret.
Jeg bliver nød til at komme til killinge nus, nu når der kommer killinger i “baghaven”
[QUOTE=DK Sugieh;1013875] Spændende Hvornår er de planlagt til?
Dione skal efter gennemsnittet, skema, diverse udregninger og den tilladte margin barsle mellem den 22 og 24 marts :)[/QUOTE]
Ih det bliver da lige på min fødselsdag så. Jeg fylder år d. 23. marts
Bare det var mig, der snart skulle have killinger i huset. Ih hvor jeg savner det… :surrender1: