Sugiehs killingekuller

:ups:" Jeg har altid forsvoret, at jeg i hvert fald ALDRIG ville blive en af de kattedamer, der gakkede helt ud, når der MÅSKE er killinger på vej…

:surrender1::surrender1::surrender1::surrender1::surrender1::surrender1::surrender1::surrender1::surrender1::surrender1:

Jeg er HÅRDT ramt, og det er sgu lige før (men kun lige før :wink: ) det er mere spændende end dengang jeg selv havde “tisset på pinden” så at sige :tihi: Det mest tåbelige, er jo at jeg HAR haft kuld før men det er bare ved at være længe siden, så jeg tosser lige ud for fuld skrue igen :dokdok:

Så… jeg laver en tråd, hvor jeg kan få afløb for mit killingekuller :tihi:

Nå men here we go…

Jeg skal i IKEA og have fat i en skummadras til en tremmeseng/fødekassebund. De koster den nette sum af 79 kroner, hvilket vil sige “venlig éngangs pris” :slight_smile:
Jeg plejer at bruge gammelt sengelinned, men eftersom jeg var ret grundig med sorteringen da jeg flyttede køber jeg lagener, også i IKEA til 14 kroner. (Det kan man dårligt finde det til i genbrugsbutikkerne)
Kassen bliver en flyttekasse som jeg plejer at bruge, den er på lager :slight_smile:

Jeg vil helst ikke glæde mig for hurtigt, for hun er unægteligt først lige kommet hjem fra date, så indkøbene forsøger jeg at vente med, til dutterne lyser rødt :slight_smile:

Iiiiih kan godt forstå dig!!! Hvor lang tid går der, før du evt kan se noget på mormis??

Der går en tre ugers tid før hendes dievorter skifter farve, og så yderligere lidt (afhængig bl.a. af antal) inden hun begynder at tage form :slight_smile:

jeg hepper herhjemme i hvert fald :smiley: og jeg synes det er HELT i orden du “gakker ud” - det vil jeg jo nok også selv komme til en gang i fremtiden :ups:

:smiley: Det er godt :ok: :slight_smile:

Smider lige opskriten på Tigermælk herind også :slight_smile: Det har både mormis og killinger altid fået serveret hos mig, og de elsker det :slight_smile:

Tigermælk.
3 dl tykmælk
1 dl piskefløde
1spk vand
1 stk æggeblomme
1 tsk druesukker

HUSK: det fordærver hurtigt, så det skal serveres ofte men i små portioner :slight_smile:

Du er da bare supersød :slight_smile:

Ihh det bliver så spændende !! Kan godt forstå du gakker helt ud over det, ville jeg os gøre… :smiley:

:tihi: Mange tak :slight_smile:

Jeg havde kravlegård til pletterne, men den blev på gården, så derfor skal jeg også have fat i sådan en :slight_smile:

Jeg kunne godt drømme om sådan en her http://www.wicki-silvia.ch/HP%20Katzen/seiten/Katzen%20Diverse%20Seiten/Kittenhaus.htm

Men det bliver sådan en her :wink: Tilbehør og foder til gnavere | zooplus.dk

Ih altså - det er SÅ spændende! Bare der er gevinst. :slight_smile: :kryds:

Jeg går selv med total killingekuller, så du ER tilgivet :lol:

Venter du også kuld, eller det det bare almindelig kuller :wink: :smiley:

Jeg venter kuld :wink:

:slight_smile: Spændende :slight_smile: Hvornår er de planlagt til?

Dione skal efter gennemsnittet, skema, diverse udregninger og den tilladte margin :wink: barsle mellem den 22 og 24 marts :slight_smile:

Uhh hvor bliver det spændende, Hvem skal du have killinger på/efter?
Jeg går selv med killingekuller, og min pige er ikke engang parret.
Jeg bliver nød til at komme til killinge nus, nu når der kommer killinger i “baghaven”:slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;1013875]:slight_smile: Spændende :slight_smile: Hvornår er de planlagt til?

Dione skal efter gennemsnittet, skema, diverse udregninger og den tilladte margin :wink: barsle mellem den 22 og 24 marts :)[/QUOTE]

Ih det bliver da lige på min fødselsdag så. Jeg fylder år d. 23. marts :wehu:
Bare det var mig, der snart skulle have killinger i huset. Ih hvor jeg savner det… :surrender1:

Der skal nok blive arrangeret killingenus gerne flere gange :wink: De skulle jo gerne blive kaosrobuste :slight_smile:

Det er en svensker der hedder Angels Fire :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;1013875]:slight_smile: Spændende :slight_smile: Hvornår er de planlagt til?

Dione skal efter gennemsnittet, skema, diverse udregninger og den tilladte margin :wink: barsle mellem den 22 og 24 marts :)[/QUOTE]

Hun har termin d. 16. Februar +/- :slight_smile:

IIIH altså! Må jeg kulre med? Selvom det ikke er mig der skal ha’ killinger L Så kan jeg SAGTENS forstå det :slight_smile:

Ig jeg glæder mig allerede til at se små melorme!

:tihi: Ja det er godt nok ikke pænt at sige, men siam er altså ikke ret kønne som helt nye :smiley:

Var lige ved at regne tilbage… det er 2 år og nogle måneder siden jeg sidst havde småtlinger…Så lang tid skal der helst ikke gå igen :slight_smile:

I melormestadiet mener du? Mjoeh… altså…

Her er et OLDGAMMELT billede af Bøv i lige-før-øjne-stadiet :slight_smile: Så kan du øve dig i skrukhed :wink: