Sugiehs killingekuller

Orv, han er fin. Og LYS - hvor gammel er han? :slight_smile:

[QUOTE=Eife;1014920]
Og havde man nu haft en utryg hunkat, der reagerede på den slags med aggression, så havde jeg været glad for en dør at lukke :slight_smile: Og så derudover også for ikke at stresse hende, for selvom Athea er en fantastisk kat, og ikke reagerede ved andet end at “rynke brynene”, så må det immervæk være en smule ubehageligt at den der hankat, der er 3 gange så stor kommer og knurrer af killingerne :)[/QUOTE]

Og ingen ved med sikkerhed, hvordan en hunkat vil reagere, før hun har gjort det :frowning: Jeg er skam blevet bidt godt og grundigt af en hunkat, der var på vej til at slå den hankastrat ihjel, som hun dagen før fødslen havde puttet i arm med. Hans forbrydelse? Han er tissebange for killinger, så han knurrede af dem lige efter fødslen :frowning:

[QUOTE=KKH;1014169]
Jeg har denne Freilaufgehege aus Nylon günstig kaufen | zooplus og den kan også sagtens være bag en kommode/skab. og har den fordel at den lige har det stop som gør at de ikke kan kravle over, samtidig kan der lynes op i siden så de kan komme på opdagelse i stuen osv, mens de stadig har deres sikre base derinde.[/QUOTE]

Den der har jeg også til Oddy… der glad og lykkelig var på vej ud af den i sidste uge - knap 4 uger gammel :yikes:
Fordelen er klart at der er et “låg” som kan lynes lukket :slight_smile: Vi bruger det nu konsekvent, når vi er nødt til at efterlade ham alene uden opsyn - simpelthen for at have styr på ham :smiley:

:slight_smile: Han er fra først i december 2011. Så lige godt et år. Hans lyse farve beholder han jo med stor sikkerhed, eftersom han er lilla :slight_smile:

Ja, jeg kunne godt se han var lilla - selv med mit utrænede øje. :smiley: Ved også godt, at de ikke bliver så mørke - men LIDT mere farve får de vel med årene, ikke? :?

Jo de får en lidt lys beige farve med alderen :slight_smile:

Nå men Diones appetit fejler ikke noget… 3 stk kyllingekråser sådan tju hej. :smiley:

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Ja jeg synes jo hun er noget af det smukkeste :inlove:

Dione er forresten osse flot lys endnu :slight_smile: De killinger glæder jeg mig til. Jeg vil gerne ha’ en blå og en lilla og og og… WAH JEG VIL BARE GERNE HA EN KILLING NÅ

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: Til gengæld er Diones far nu så mørk, at han er næsten sort :slight_smile: Jeg vil tro ham og Sugieh er lige mørke :slight_smile:

Det er ved at være længe siden jeg har haft kyllingehjerter i fryseren, så de blev indkøbt idag :slight_smile: I morgen er der så rivegilde om dem :tihi:
Diones smag for råt er bestemt ikke blevet mindre, men jeg ser også “spøgelser” ALLE vejne :smiley:
Hver en lille adfærdsændring bliver lagret og dutterne bliver lige luret, (og jo… jeg ved godt, der intet er at se endnu overhovedet :smiley: )
Til gengæld har jeg ikke vejet hende, for det har jeg overhovedet ikke skænket en tanke :slight_smile:

Hvor har du fundet kyllingehjerter? Jeg kan altid kun finde kyllingelever… Og jeg er ret sikker på at mine osse ville elske små hjerte-hapser L

de er ofte på frost i div. supermarkeder :slight_smile: Super best har dem som regel - lige ved siden af kyllingeleveren :slight_smile:

Super Best :slight_smile: til 21,95 for en pakke med 500 gram tror jeg :slight_smile:

Aha! Jeg må forbi en Super Pest så :smiley:

:slight_smile: Jeg har idag talt med den sødeste “pige” der, i fald der kommer småtlinger i det rette køn, i hvert fald skal til nus :tihi:
Jeg håååååååååber dælme Dione snart lyser rødt, det vil bare være SÅ skønt :slight_smile:

Uh spændene… Ja jeg kommer altså også til nus, måske mere end en gang :wink:

Du kommer bare :smiley: gerne mere end én gang :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;1020071]:slight_smile: Jeg har idag talt med den sødeste “pige” der, i fald der kommer småtlinger i det rette køn, i hvert fald skal til nus :tihi:
Jeg håååååååååber dælme Dione snart lyser rødt, det vil bare være SÅ skønt :)[/QUOTE]

Og hvad med mig? HVA? HVA?