Altså… Med de mennesker der sådan bare lige falder mig ind, er der til mindst tre gange nus, så naturligvis kommer du også
ja det er da op til dig
Nå men nu er det så konstateret at vi venter på små… Så vil jeg bare med glæde se frem til Dione sætter hastigheden en anelse ned
De er ALLE 4 meget glade for sneen er væk og der nu igen er udgang for alle
[QUOTE=DK Sugieh;1021112]Nå men nu er det så konstateret at vi venter på små… Så vil jeg bare med glæde se frem til Dione sætter hastigheden en anelse ned
[/QUOTE]
Tillykke med dutterne
Dit andet ønske kan du vist se i vejviseren efter - det er i hvert fald min erfaring
[QUOTE=Temple Bar;1021113]Tillykke med dutterne
Dit andet ønske kan du vist se i vejviseren efter - det er i hvert fald min erfaring [/QUOTE]
MAnge tak
Min erindring synes også at mene, tempoet holdes til sidste kvarter
Tillykke, hvor bliver det spændende at følge!!
Mange tak
Jeg glæder mig også helt vildt… det bliver tæt på 2½ år siden her var killinger sidst, det giver seriøse abstinenser
Tillykke:)
Hvor er jeg altså glad på dine vegne - og hvor bliver det spændende at følge med herinde!
Ja - jeg glæder mig også allerede til at følge med.
Alligevel siger jeg: Godt det ikke er mig. Men vi havde jo killinger for kun 18½ år siden… :klapper:
Mange tak begge to
Der er vist ingen tvivl om der kommer billeder Så også du FF kan få din killingekuller stillet… 18½ år er jo ingen tid
Bare de er langt nok væk, så de ikke forstyrrer min nattesøvn, så er de jo søde nok, sådan nogle små kræ…
Tillykke Glæder mig til at komme og se de små… og håbe der er en lille prinsesse til mig
:høhø: Og jeg har endda holdt din identitet helt for mig selv Men jeps
Håber også hun kan fremtrylle et par tøser
tillykke med dutterne
Er helt killinge skruk
Du er bestemt ikke den eneste!!!
Glæder mig til at følge med
Hvor pinligt er det lige??
Sidder og tjekker mail, og åbner en fødselsdagshilsen… Hmmmm det er da ikke endnu… JO smarte, det er det. Dione bliver 1 år idag
Lige nøjagtig så glemsom er jeg nemlig På den anden side, hun er nok ret kold i måsen
[QUOTE=DK Sugieh;1021643] Hvor pinligt er det lige??
Sidder og tjekker mail, og åbner en fødselsdagshilsen… Hmmmm det er da ikke endnu… JO smarte, det er det. Dione bliver 1 år idag
Lige nøjagtig så glemsom er jeg nemlig På den anden side, hun er nok ret kold i måsen ;)[/QUOTE]
Åhåh…skynd dig ned og købe cremefraiche og rå kyllingefilet… Tillykke med hende.