Sugiehs killingekuller

:smiley: Altså… Med de mennesker der sådan bare lige falder mig ind, er der til mindst tre gange nus, så naturligvis kommer du også :smiley:

ALLE TRE GANGE? HVA? HVA?

:lol: ja det er da op til dig :smiley:

Nå men nu er det så konstateret at vi venter på små… Så vil jeg bare med glæde se frem til Dione sætter hastigheden en anelse ned :tihi:
De er ALLE 4 meget glade for sneen er væk og der nu igen er udgang for alle :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;1021112]Nå men nu er det så konstateret at vi venter på små… Så vil jeg bare med glæde se frem til Dione sætter hastigheden en anelse ned :tihi:
[/QUOTE]

Tillykke med dutterne :flag:

Dit andet ønske kan du vist se i vejviseren efter - det er i hvert fald min erfaring :tihi::tihi::tihi:

[QUOTE=Temple Bar;1021113]Tillykke med dutterne :flag:

Dit andet ønske kan du vist se i vejviseren efter - det er i hvert fald min erfaring :tihi::tihi::tihi:[/QUOTE]
:slight_smile: MAnge tak :slight_smile: :tihi: Min erindring synes også at mene, tempoet holdes til sidste kvarter :wink: :smiley:

Tillykke, hvor bliver det spændende at følge!!

:slight_smile: Mange tak :slight_smile:

Jeg glæder mig også helt vildt… det bliver tæt på 2½ år siden her var killinger sidst, det giver seriøse abstinenser :wink:

Tillykke:)

Hvor er jeg altså glad på dine vegne - og hvor bliver det spændende at følge med herinde! :slight_smile:

Ja - jeg glæder mig også allerede til at følge med. :slight_smile:

Alligevel siger jeg: Godt det ikke er mig. Men vi havde jo killinger for kun 18½ år siden… :klapper:

:slight_smile: Mange tak begge to :slight_smile:
Der er vist ingen tvivl om der kommer billeder :wink: Så også du FF kan få din killingekuller stillet… 18½ år er jo ingen tid :smiley: :smiley: :smiley:

Bare de er langt nok væk, så de ikke forstyrrer min nattesøvn, så er de jo søde nok, sådan nogle små kræ…:hjerte:

Tillykke :wehuu: Glæder mig til at komme og se de små… og håbe der er en lille prinsesse til mig :hjertehop:

:høhø: Og jeg har endda holdt din identitet helt for mig selv :tihi: Men jeps :slight_smile: Håber også hun kan fremtrylle et par tøser :slight_smile:

:weee:tillykke med dutterne :weee:

:tihi: Er helt killinge skruk

Du er bestemt ikke den eneste!!!

Glæder mig til at følge med :smiley:

:lol: Hvor pinligt er det lige?? :smiley:

Sidder og tjekker mail, og åbner en fødselsdagshilsen… Hmmmm det er da ikke endnu… :ups: JO smarte, det er det. Dione bliver 1 år idag :ups:

Lige nøjagtig så glemsom er jeg nemlig :tihi: På den anden side, hun er nok ret kold i måsen :wink:

[QUOTE=DK Sugieh;1021643]:lol: Hvor pinligt er det lige?? :smiley:

Sidder og tjekker mail, og åbner en fødselsdagshilsen… Hmmmm det er da ikke endnu… :ups: JO smarte, det er det. Dione bliver 1 år idag :ups:

Lige nøjagtig så glemsom er jeg nemlig :tihi: På den anden side, hun er nok ret kold i måsen ;)[/QUOTE]

Åhåh…skynd dig ned og købe cremefraiche og rå kyllingefilet… :wink: Tillykke med hende. :flag: