Sugiehs killingekuller

Ej Luise, så holder du ikke engang fødselsdag for hende,mmen jeg kunne jo desværre heller ikke komme alligevel. Nu er det spændene om Delle så vælger de små skal holde fødselsdag med Dione næste år :slight_smile: tillykke med skønheden

Jeg har fødselsdagsnusset Dione lidt i dag :wehuu:

[QUOTE=DK Sugieh;1021643]:lol: Hvor pinligt er det lige?? :smiley:
Sidder og tjekker mail, og åbner en fødselsdagshilsen… Hmmmm det er da ikke endnu… :ups: JO smarte, det er det. Dione bliver 1 år idag :ups:
Lige nøjagtig så glemsom er jeg nemlig :tihi: På den anden side, hun er nok ret kold i måsen ;)[/QUOTE]

Tillykke med fødselsdagen til dejlige Dione.
Tænk dog, at din tobenede var lige ved at glemme dig. Det må give ret til ekstra ekstraforkælelse i dag… :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

Dione er forsøgt fejret til aften…
Fersk kyllingefilet, som hun plejer at være helt syg efter… hun spiste et stykke på 2 - 3 cm. Den bette strik plejer at spise det meste af en hel, for sig selv :slight_smile:
Tilbudt cr. fraiche… ingen interesse…
Kunne frøkenen tænke sig et stykke kyllingepålæg, som også plejer at være godt? Nej tak.
Til gengæld har hun lige spist en ordentlig klat smør :smiley:

Tillykke med dagen Dione :smiley:

[QUOTE=DK Sugieh;1021755][…]Kunne frøkenen tænke sig et stykke kyllingepålæg, som også plejer at være godt? Nej tak.
Til gengæld har hun lige spist en ordentlig klat smør :smiley: […][/QUOTE]

Hun er i omstændigheder så… :smiley:

Låwise…hvor er du henne…halloooooooooo

Vi har en fødselsdagsgave til Dionne…du har fået en PB…men svarer du…næææææ.
Jeg er nok på ignore igen :ked::surrender1:

[QUOTE=Sim-Sim;1021881]Låwise…hvor er du henne…halloooooooooo

Vi har en fødselsdagsgave til Dionne…du har fået en PB…men svarer du…næææææ.
Jeg er nok på ignore igen :ked::surrender1:[/QUOTE]

eller også sidder hun ovre ved “naboen” og ser fjernsyn :tihi:

Låwise sidder og ser Rush Hour 3. Og er i modsætning til mig ikke så afhængig af kattegale at hub er på samtidig med… :ups:

Og det er naboen der sidder hos Låwise, for naboen har ibgen tv kanaler endnu…

hahahaaa, ja bare I kan finde ud af, hvor I sidder og ser TV…:tihi:

:smiley: :smiley: :smiley: I er sååååå kære :smiley:
Men ja, jeg havde inviteret naboerne uden tv-kanaler på nyhederne og så faldt vi lige i en film også :slight_smile:

Sim-Sim jeg har sagt, jeg nok skal sige, når du bliver ignoret :wink: :smiley:

[QUOTE=DK Sugieh;1021960]:smiley: :smiley: :smiley: I er sååååå kære :smiley:
Men ja, jeg havde inviteret naboerne uden tv-kanaler på nyhederne og så faldt vi lige i en film også :slight_smile:

Sim-Sim jeg har sagt, jeg nok skal sige, når du bliver ignoret :wink: :D[/QUOTE]

i slog jer ikke vel :høhø:

Jeg er bange for at, jeg får det som Luise, inden så længe (Håber jeg da på).

Det er ligesom, da jeg var dreng. Dengang gik man også på besøg bare for at se fjernsyn, for der var kun én familie i byen, der havde sådan et apparat i starten… :smiley:

:smiley: Vi snakkede faktisk om det, for dengang (før jeg blev født) Var mine forældre dem der havde tv :smiley: og de havde ofte gæster til tv-kigning :tihi:

sjovt - det forstår jeg slet ikke :tihi: (bortset fra at jeg selv får totalt kuller når det er ham Søren bliver gammel nok :ups: )

:slight_smile: Nu har jeg jo ingen førvægt på Dione, for hun blev vejet sidst i september, hvor hun jo stadig voksede, MEN… Da havde hun en vægt på 2,7 kg, hun har lige været på vægten og den siger idag, 3,3 kg.
Så hun har om ikke andet tillagt sig en voksen figur, hvilket iøvrigt klæder hende :slight_smile:

Mhm, og der er en vis bette herre der ér blevet konfirmeret nu her :tihi: Nu skal han bare lige få selvtillid nok til også at kunne score fremmede damer :høhø:

SEJT! :smiley: hmmm hvad sender man ned som konfirmationsgave til en hankat :?

Er lige kommet hjem fra tourné me Shana. IKEA, Plantorama og Maxizoo… Det var en god tur :smiley:

Fik handlet skummadras, lagener, tæppe og en blomst :slight_smile:
Så nu skal jeg igang med at lave kasse, så den kan indtages i god tid :slight_smile: