Sugiehs killingekuller

Haley, hvad kunne han ønske sig mere.

[QUOTE=DK Sugieh;1022274]Er lige kommet hjem fra tourné me Shana. IKEA, Plantorama og Maxizoo… Det var en god tur :smiley:

Fik handlet skummadras, lagener, tæppe og en blomst :slight_smile:
Så nu skal jeg igang med at lave kasse, så den kan indtages i god tid :)[/QUOTE]

Oedipus er også svært tilfreds med kattegræsset :smiley: Og furminatoren har også taget en prøvetur. Oooog Rani har intet brokket sig over af indkøbene :smiley:

[QUOTE=DK Sugieh;1022274]Er lige kommet hjem fra tourné me Shana. IKEA, Plantorama og Maxizoo… Det var en god tur :smiley:

Fik handlet skummadras, lagener, tæppe og en blomst :slight_smile:
Så nu skal jeg igang med at lave kasse, så den kan indtages i god tid :)[/QUOTE]

og så uden mig?

Jamen du må jo komme ud i kollektivet :wink:
På den anden side er det ret god grund til at tage en tur mere :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;1022289]Jamen du må jo komme ud i kollektivet :wink:
På den anden side er det ret god grund til at tage en tur mere :)[/QUOTE]

på vej ud i City syd kører I jo nu en gang LIGE forbi mig praktisk talt… fnys - Pia skuffet over hun ikke blev inviteret med!

:tihi:

når det så er sagt - så kunne jeg faktisk godt bruge en tur ud i den ende af byen, hvor jeg ikke er afhængig af at kunne bære det hjem i en bus :S

[QUOTE=PiaB;1022291]’
på vej ud i City syd kører I jo nu en gang LIGE forbi mig praktisk talt… fnys - Pia skuffet over hun ikke blev inviteret med!

når det så er sagt - så kunne jeg faktisk godt bruge en tur ud i den ende af byen, hvor jeg ikke er afhængig af at kunne bære det hjem i en bus :S[/QUOTE]

Det gør vi faktisk slet ikke :slight_smile: Det er kortere at køre over Ferslev og Svenstrup :slight_smile: Så det må være en lille trøst :wink:

[QUOTE=DK Sugieh;1022289]Jamen du må jo komme ud i kollektivet :wink:
På den anden side er det ret god grund til at tage en tur mere :)[/QUOTE]

Jeg tager gerne en tur mere :tihi:

[QUOTE=PiaB;1022291]’

når det så er sagt - så kunne jeg faktisk godt bruge en tur ud i den ende af byen, hvor jeg ikke er afhængig af at kunne bære det hjem i en bus :S[/QUOTE]

Jaaaaaa…jeg blev jo heller ikke spurgt om jeg ville med, jeg bor jo lige ved siden af dig, Pia…meeeeen, der er åbenbart forskel på folk…jaja, sår’n er det. :frowning:

Hør nu her i høns :smiley: :smiley: :smiley:

En dag i næste uge eller noget, så laver Låwises dyt en guidet tour til citysyd, så må i dælme være vakse med tilmeldingen :smiley:

[QUOTE=DK Sugieh;1022299]Hør nu her i høns :smiley: :smiley: :smiley:

En dag i næste uge eller noget, så laver Låwises dyt en guidet tour til citysyd, så må i dælme være vakse med tilmeldingen :D[/QUOTE]
TILMELDT :smiley: jeg kan i hverdagene efter 16 på nær onsdag! :tihi: og weekenden - den kan jeg tage fri! :tihi:

[QUOTE=DK Sugieh;1022299]Hør nu her i høns :smiley: :smiley: :smiley:

En dag i næste uge eller noget, så laver Låwises dyt en guidet tour til citysyd, så må i dælme være vakse med tilmeldingen :D[/QUOTE]

Nææææææ, ellers tak, nu kan det være det samme. :frowning:

Kæresten kommer på fredag, så kan han køre mig til CitySyd hele week-end’en hvis det skal være…

Så…nu er Låwise lige kørt…jeg fatter ikke hun orkede køre igen, når hun lige var kommet hjem fra den tur, hvor hun hverken spurgte Pia eller mig, om vi ville med. :rock:

:smiley: Jeg giver op :smiley: Og går i køkkenet og koger mine rosenkål :smiley:

:slight_smile: I anledningen af Diones 1 års fødselsdag, var der eksklusivaftaler :wink: Det var en gave fra SimSim Appaws med kylling :slight_smile: Hvilket er godt mad til en gravid missepige :slight_smile:

Fanget for få minutter siden :slight_smile: De er bare så kære de to :hjerte:

Så blev kassen gjort klar :ups: i ret god tid, men den ER afprøvet og de synes alle 4 den er ok :slight_smile: Håber så bare Dione synes den er god nok til hendes killinger også :smiley:

I bunden 3 lag liggeunderlag , derefter en skumgummimadras. Ovenpå 4 bommuldslagener, der kan fjernes efter behov. Topcoatet med et “tissestykke”

Jeg er SÅ klar, og havde ikke i min vildeste fantasi troet jeg kunne rammes SÅ hårdt :smiley:

hvor godt! :smiley: så kan hun bare bage færdig :tihi:

[QUOTE=DK Sugieh;1022414]:slight_smile: I anledningen af Diones 1 års fødselsdag, var der eksklusivaftaler :wink: Det var en gave fra SimSim Appaws med kylling :slight_smile: Hvilket er godt mad til en gravid missepige :slight_smile:

Fanget for få minutter siden :slight_smile: De er bare så kære de to :hjerte:

Så blev kassen gjort klar :ups: i ret god tid, men den ER afprøvet og de synes alle 4 den er ok :slight_smile: Håber så bare Dione synes den er god nok til hendes killinger også :smiley:

I bunden 3 lag liggeunderlag , derefter en skumgummimadras. Ovenpå 4 bommuldslagener, der kan fjernes efter behov. Topcoatet med et “tissestykke”

Jeg er SÅ klar, og havde ikke i min vildeste fantasi troet jeg kunne rammes SÅ hårdt :D[/QUOTE]

Hvor er det godt at hun kan lide maden. :slight_smile:

Og hvilken fin fødekasse du har lavet til hende…men måske synes hun, de skal fødes i din seng :smiley:

Ja, nu går tiden da kun for langsomt…:slight_smile:

[QUOTE=Sim-Sim;1022421]Hvor er det godt at hun kan lide maden. :slight_smile:

Og hvilken fin fødekasse du har lavet til hende…men måske synes hun, de skal fødes i din seng :smiley:

Ja, nu går tiden da kun for langsomt…:)[/QUOTE]

:smiley: Tjaaaa de sidste tre (er lidt i tvivl) måske 4 generationer på mødrende side er født i sengen, så hun skal være velkommen :wink:

Ser ud til smukke Dione har hygget sig og tja det med fødesteder, må vi jo vente og se hvad hun stiller sig tilfreds med :wink: Delle fødte de to første i en hule og jeg flyttede så dem og hende i fødekassen som hun straks indtog

Jeg har 4 forskellige fødesteder til 5 kuld :smiley: Alle er dog endt i kassen mere eller mindre frivilligt :slight_smile:

To kvinder med PMS og en drægtig hunkat der er hormonella, en plet der fatter HAT af alting og en gammel havgasse, der bare vil bestemme alt for meget… Kan godt forstå Lucky går i flyverskjul.

Stakkels Lucky… :klapper: