Sugiehs vol 4½ + 5

De får et bette skvæt ved siden af så jeg er sikker på de holder vægten og har kræfter til at tage fra hos Hildi :slight_smile: Men når de to er væk regner jeg med Hildi kan selv :slight_smile:

3 Synes om

Tillykke med alle de små :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

1 Synes om

Nyt fra barnekammeret :slight_smile:

I søndags blev Lange Peter og Rigmor lånt ud til Shannon. Sidste nyt er at de trives med deres nye mor og søster :heart:
De sidste 5 blev om natten til 4 :disappointed: Den mindste pige tog ikke på og om morgenen havde Hildi skubbet hende væk og hun var død.

Men de resterende 4 klarer sig godt og Hildi har mælk nok. Så nu skal tiden gå og de skal vokse sig store og stærke :heart:

Jeg vil derfor gerne præsentere…


DK Sugieh’s Kalle


DK Sugieh’s Sidse


DK Sugieh’s Sabrina


DK Sugieh’s Agger

Jeg er ret sikker på de første tre er brune og Agger er chokolade :heart_eyes:

13 Synes om

Det gør mig ondt med den lille pige, men hvor er de fine, de resterende fire. :heart_eyes:

4 Synes om

Ja, det er trist når man mister dem. Men glad for at høre det går godt med resten, inkl. de udstationerede :wink:

1 Synes om

Dagens dynge :hjerte:

16 Synes om

De leger vist kluddermor :hjerte:

1 Synes om

Jeg har nu været på barselsvisit og åhhhhh

!
Rigmor :slight_smile:

10 Synes om

:smelter:

1 Synes om

Jeg har et par billeder mere men dem kan jeg pludselig ikke uploade :frowning: er ved at opdatere alverdens ting SUK!

Dobbelt SUK

billede
HA! Her er så Lange Peter :smiley:
En lille chokolademasket dreng :slight_smile:

7 Synes om

8 Synes om

billede
og lille frøken et eller andet :smiley: Navnet er ikke helt på plads :wink:
og Shannon… Hun er ligeså god en lille mor som både Dione og Hildi :sparkling_heart:

11 Synes om

Orv, hvor er de søde… :smelter:

1 Synes om

Jeg er meget ambivalent omkring alle de killinger, for de tre flytter her hjem når de skal vaccineres mm. dvs at så forefindes der pludselig 11 katte på matriklen, hvoraf 7 er givdenformaxgasalder… Det bliver sikkert meget tæt på mit livs både udfordring og oplevelse :heart_eyes::rofl::laughing::astonished::crazy_face:
Lars bliver først informeret en dag han er godt forspist i lækker mad med god vin til OG har retten til fjernbetjeningen :rofl:

6 Synes om


Agger og formentlig min beholder :slight_smile:


Sabrina

10 Synes om

Jeg kan jo ikke genkende farver på så unge siamesere. :thinking:
Hvad farve er han?

Han er chokolade :slight_smile:

1 Synes om

Så du har opgivet at få dig en blåmasket? :stuck_out_tongue:

1 Synes om