Sugiehs vol 4½ + 5

Hvad er navnetemaet for de lange hyl denne gang? :slight_smile:

Fidibus :smile:

Hvor er de små Fidibus’ser dog kære :sparkling_heart:

Jeg mindes, at det er en børnefilm?

Det vil jeg alligevel ikke kalde den :slight_smile: Det er en dansk film hvor Jonatan Spang, Jokeren og Mia Lyhne er med i. Den er skingrende skør men herre sjov :slight_smile:

Forhåbentlig ikke. :smiley: men lige nu er det temperament og type der har vægtet højest så den blå kommer nok engang :wink:

Kender det godt - jeg vil jo stadig holde på, at lilla er min yndlings burmeserfarve, selvom jeg indtil videre har haft 3 brune avlspiger og nu “risikerer” at få en bruntortie :smiley:

Jeg ville egentligt gerne de selv fandt ud, men Lars synes lige de skulle smage friheden i aften Det var helt sjovt, mit bud er de er flygtet ud på gulvet i morgen tidlig :grin:

De har da vist fået skovlen under ham godt og grundigt :wink: :joy:

Han er ramt på en måde jeg overraskes over :smiley: Da jeg fortalte om de tre der flytter hjem reagerede han sådan set ikke, andet ved at spørge hvornår de kommer :smiley:
Jeg elsker den mand helt vildt :revolving_hearts:

Dårligt billede i dårlig belysning… MEN folkens her ser i en Sugieh killing der spiser fast føde inden dens 7 uge :grin:
Imponerende hva? :grin:

Kalle :hjerte: En vaske ægte mini Brian på alle måder.

Agger :hjerte:

De er en oplevelse lige nu :smiley: https://www.youtube.com/watch?v=L9_L2OrGKcM

He he de kan ikke helt komme videre op af stammen :joy:

Det kunne de 4 minutter senere :stuck_out_tongue_winking_eye:

:heart_eyes: De er jo slet ikke til at stå for, og ham Kalle er altså for skøn!

De er frygtløse…
Jeg har bundet et tørklæde om kradsetræet så de ikke kan komme helt til tops, for det synes jeg alligevel er en tand for farligt endnu :smiley:
Hildi opmuntrer dem nærmest, så vi er på den front heller ikke helt enige :roll_eyes:
To af fire spiser fast føde en på eget initiativ, en anden vil smovse i RS mousse, men kun hvis den håndfodres :joy: Det er så samme lille pige der stod stille på vægten et døgns tid så jeg gav hende et skvæt KMR, hvilket nu har resulteret i at hun skriger som en vild indianer så snart hun hører mig :stuck_out_tongue_winking_eye:
I disse dage hvor de er 5½ uge får jeg nærmest ikke lavet andet end GLO og GRINE :slight_smile: Jeg tænker dagligt på hvordan det kommer til at gå når de tre andre kommer hjem :grin::grin::heart_eyes:

Haha det tror jeg gerne :grin: Tør slæt ikke tænke på hvis de slægter Hildi alt for meget på så er der masser af underholdning mange uger endnu. :laughing:

I dag har jeg igen været syd over og besøge afkommet :slight_smile:
Hu ha de er kære alle tre og Shannons lille pige har det sødeste dukkeansigt :slight_smile:

og så lige et fællesfoto af dem herhjemme :slight_smile: Sovende naturligvis :joy: