Suk - jeg har forelsket mig

[quote=Charlotte Oeh.;329556] Jeg gjorde det, jeg gjorde det

Kamera, ekstra objektiv på 18-200 mm og ekstra flash - mindre kunne
altså ikke gøre det, når nu jeg havde åbnet for pengekassen.

Jeg var vist så god en kunde, at han syntes, jeg skulle have 600 kr. i
rabat på den kamerataske, jeg pludselig heller ikke kunne leve uden :rock:
:fin:[/quote]

Sådan :thumbup::thumbup::thumbup:

Tillykke med nyinvesteringen, :flag::flag:

du bliver helt sikkert glad for det når du lige lærer at bruge det…

Charlotte, jeg havde et Nikon D40 som jeg var glad for men ønskede mig et nyt objektiv. Da min mand fandt ud af hvad det kostede gav han mig i stedet et Nikon D90 i julegave for et år siden. Hold da op jeg er glad for det og for den online hjælp der er med interaktiv brug af selvsamme :høhø:

Jeg solgte mit D40 til 10 Euro mere end jeg selv havde givet for det på ebay, så faktisk var det en god deal alt i alt. Jeg er hamrende lykkelig for mit kamera og ønsker mig nu et nyt objektiv der går til mindst 200 og gerne mere. :høhø:

Vi har et Canon 350D, som manden købte dengang de vist lige kom frem, hundedyrt var det.
Nå men det bruger vi stadig og det er bare så lækkert og tager super billeder :thumbup: :thumbup:

Tillykke med kameraet :ok:

Du er velkommen til at komme og øve dig på abyer, hvis det bliver for ensformigt med Coon’erne :slight_smile:

[quote=Vivi_Fletcher;329828]Tillykke med kameraet :ok:

Du er velkommen til at komme og øve dig på abyer, hvis det bliver for ensformigt med Coon’erne :-)[/quote]

Go’ ide - der kommer hastigheden nem’li’ på prøve (ikke kattenes, men cameraets):slight_smile: