Suk - Så har vi reserveret den ene nye kat

I aften skulle vi ud og se på de kattekillinger som Emmas mor havde…
Det eneste jeg vidste var at de var GRÅ. Jeg elsker grå katte, så det var en god start… Men var ikke helt sikker på “hvad vi ledte efter” ved en ny kat.
Jeg nåede kun LIGE ind ad døren.

Der var tre killinger - men det sagde bare KLIK. Da jeg tog hende op, så jeg noget som gjorde mig SÅ glad.

Hun har Emmas næse - plus hun har en rød stribe ned igennem hovedet. NØJAGTIG på samme måde som Emma :inlove:

Det KUNNE bare ikke være mere åbenlyst at denne killing var “lavet specielt til os”.

Vi mangler stadigvæk et navn… Men vi har jo også 4 uger til at finde det :slight_smile:

Har I måske ideer til hendes navn?

Hvor er hun KÆR!!!:inlove:
Jeg synes hun ligner en lille Emilie:wehuu:

hold op hvor er hun bare skøn!!! :wehuu::wehuu: Hun brænder lige igennem skærmen, sikke en skønhed :hjerte::hjerte:

Et navn til sådan en skønhed kunne være Bonita :inlove:

Blossom Opossum :stuck_out_tongue:

Jeg synes hun er en prinsesse. Da de to andre (hun+han) fløj op i potteplanterne, sad hun pænt ved siden af og kiggede ondt på dem. :tihi:

Michael og min søster mener hun skal hedde Mille. Fordi de synes Victoria eller Leonora er for langt til en kat :fin:

Hun skal i hvert fald have et prinsessenavn… :inlove:

Hvad med Isabella, måske forkortet til Bella, efter enten vores lille danske prinsesse Isabella eller efter den historiske Dronning Isabella af Spanien?

Og hvor er hun øøøøøndig :hjerte:

[quote=Gizzemissen;395229]Hvad med Isabella, måske forkortet til Bella, efter enten vores lille danske prinsesse Isabella eller efter den historiske Dronning Isabella af Spanien?

Og hvor er hun øøøøøndig :hjerte:[/quote]

Ej, det var en god ide!

Min søster foreslog Bell - så hun synes nok også det var en god ide.

Det er da den smukkeste pigemisling jeg længe har set…bedårende. :wehuu:

Skøn lille misling og bare så yndig :slight_smile: !
Hvad med Daisy…?
Det er Dr.Margrethe’s “kælenavn” - og nemt at kalde og stave til :wink:

Hvor er hun YNDIG!! Kan godt nok godt forstå hun lige ramte dig, hun er simpelthen en lille prinsesse!! Så smuk!

Så skønt, når det er kærlighed ved første blik :inlove:
Hvor er hun bedårende - Jeg ville kalde hende Emily.

Hvor er hun godt nok bedårende! :wehuu: Jeg syndes også hun ligner en Emily :hjerte: (jeg kender en pige som hedder det med udtalen Emeli)

Hun er umanerligt kær, den lille prinsesse! :wehuu:
Tillykke med hende :smiley:

Hvor er hun bare kær…

Totaaaalt yndig :hjerte: Hvor ER hun skøn!! :wehuu:

Hvor er hun altså bare SMUUUUK og sød og kær :wehuu: -love :wehuu: En ægte prinsesse :slight_smile: Tillykke med hende!!! Og se her - hun kan godt hedde prinsesse Emily:

hvor er hun dog fin :fin:

hun må da hedde Princess

Hun er da også noget af det yndigste! TILLYKKE med den lille trold! Hvornår må I få hende hjem?
:hjerte::hjerte:

Cats og Conni

:hjerte::hjerte:

Hvor er hun SKØN !!!

:besvimer:

Måske er hun en… Nova…

:wehuu:

Emeli og Emilie synes jeg måske er lidt for tæt på Emma…:S Men havde overvejet det…

Min lillebror foreslog også Daisy - ellers Peaches!

Nova er også smukt:hjerte: