Sundisk Almost Famous

Helt tilfældigt efter den nationale udstilling på Amager i 2006, hvor han blev BOX ved lodtrækning, faldt jeg over min Fame på nettet. Havde godt set der gik en og fotograferede. Nu bor Fame sammen med Patsy hos Kirsten i Esbjerg.

Fotograf: Peter Hasselbom. Billedet fik flere priser:-)

WOOOOOOOOOOOOOOOW sikke et vilddyr -thumbs -thumbs Lækker lækker mis

Fantastisk billede af en rigtig lækker mis :smiley:

Så unikt et billed -thumbs

Tilllykke med ham [smilie=hate-smile.gif]

Super godt billed -thumbs Og hvor ser han dejlig ud -forelsket

-love -love Et kanon godt billede, og en skøn skøn kat -love -love

Smadder godt fanget - det er brøkdele af et sekund, der afgør om munden er åben eller lukket :slight_smile:

-what hold da op et billede, det er godt nok fantastisk fanget

virkelig lækker mis på et smukt billede… [bigloony]

Virkelig godt billede…havde det været taget med mit camera ville der ikke have været nogen mis på billedet… -uha

Whauuuu hvor det et kanon godt billede af en utrolig flot kat… hold da op hvor han minder om en puma…

Puma, præcis, sådan skal de se ud, kig ikke for meget på hans lidt flade pande:-)
Han er en rigtig pæn kat og lignede en rigtig Puma når han gik rundt på en dinglede afslappet måde, som kom han ud fra savannen.
Han står på dommerbordet hos Lone Lund som vifter med en fjer.
Det var heldigt han ikke gjorde sit navn til skamme, måtte jo høre noget for det, det holdt op da han tog BIS på BIS:-) Mors Famerboy, nu Kirstens.

For søren da det er et godt billede, og modellen ligeså -uha

Jeg glæder mig mere og mere til jeg skal over og se dine katte. Nu bliver jeg da snart nødt til at arrangere en visit hos mine forældre, så det kan lade sig gøre. [bigloony]

Supert billede at flot mis -wow -wow -wow

Kom bare -velkommen , kaffen er sat over, jeg holder den varm -what

Supert godt billed -bravo og sikken en model -lovelove