Sundisk Givenchy Xeryus Rouge

Aj, aj, ser ud jeg bliver nødt til at huse en sorrel aby mere:-))
Hun er resultatet (der kom 5 killinger) af et fransk week-end besøg

Må ikke bande…MEN HOLD kæft hvor er hun sødde, kær og dejlig.
Og sikkert også fræk som ind i %¤#§%#
Jeg tillader mig lige af -savle imangel af en besvimesmilie
Brita -forelsket

Jeg lærer det ALDRIG
Kææææft hun er sød,nuttet,kær,dejlig og og og … -savle -savle -savle [oregonian_bear9.gif]

-what -thumbs
Ih, altså, hvad skal jeg sige - sådan en må jeg også eje på et tidspunkt. Jeg fuldkommen forblændet. -forelsket

Hvor er hun dejlige -forelsket sikke farve suk har altid drømt om at møde en live. Det må være fantastisk at bo sammen med sådanne skønne katte [bigloony]

-forelsket -savle -forelsket -savle -forelsket -savle -forelsket -savle -forelsket -savle -forelsket -savle

Måske du kunne oprette et aflastningscenter? Så har du en kunde i mig:-) De kære Aby’er kan være temmelig meget af alt.

Måske du kunne oprette et aflastningscenter? Så har du en kunde i mig:-) De kære Aby’er kan være temmelig meget af alt.[/quote:29lh1rkr]

GGG -likeit -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Jeg vil til sjælland nu, til sjælland nu, til sjælland nu - hvis jeg siger det nok gange tror i så ikke ønskefeen opfylder mit ønske? [bigloony]

Lad mig sige det sådan her Lis, du skal blive ved med at opdrætte ihvertfald 5 år endnu, for så kan jeg måske gøre mig fortjent til en af dine smuksakker i 40års fødselsdagsgave -høhø

Nøjjjjj en smuk lille sag -love -love -love -love -love

Det gør man sig i høj grad fortjent til når man bliver 40, glæder mig til festen, jeg afleverer selv mine mislinger. Da jeg blev 40 fik jeg Roady, han var en hel verden til forskel fra andre katte, sin tvivlsomme herkomst til trods var der ingen tvivl om hvor hans personlighed kom fra.

Det med festen må du sige til min mand, for jeg har ikke holdt min egen fødselsdag siden jeg fik børn, øhh okay lidt løgn for jeg holdte da min 30 års fødselsdag -høhø

Til den tid, kan du så ikke bilde ham ind at man skal have 2 af dem -hæhæ

Åhhhhhhhhhhhhhhhr jeg er da bare solg til stanglakrids… HOLD DA OP EN SKØNHED.

Hun er da simpelthen ikke til at stå for -forelsket

Har jo helt glemt at skrive her Lis. Jeg er virkelig vild med hende og hendes farve. Hun ser bare SÅ dejlig ud -forelsket

Smuk mis -love

HUn ser godt nok lækker ud… -forelsket

Sikke et look…

Hold op en godte og sikke nogle ører -wow

Hvor er hun dog bedårende.
-love [oregonian_bear9.gif] -love [oregonian_bear9.gif] -love [oregonian_bear9.gif]

Sikke dog nogen skønne ører -forelsket

Meget smuk lille kat -savle

Det er en helt speciel farve de dejlige Aby´er har. En dyb varm en -forelsket
Tillykke med hende -thumbs