Super godt kattegrus

jeg fik en pose kattegrus af en opdrætter i fredags, og det er bare super godt. Det hedder olivers catsand. Er der nogen af jer der kender der kender det?

godmorgen Sine

kender ikke selv produktet, men har inde i børnehaven hørt en masse godt om olivers produkter, de ka ikke købes i butikker, men over nettet og det blir leveret lige til din dør

hej johnny min frosne partner in crime.

ja jeg har jo en bakke stående i stuen, til plejemisserne, og jeg kan bare IKKE lugte den… Så det er super godt =)

Bruger også Extreme Classic, men nu har jeg prøvet noget, som er bedre end det. Vandt en sæk EuroLitter på QXL. Vi kan desværre ikke købe det her i området, men kunne vi købe det til 5 sække for 450 kr., som vi giver for EC på udstillinger, så skiftede jeg over til det.

Jeg har brugt Olivers. Jeg synes det er alt for dyrt og kan slet ikke måle sig med Extreme Clasic, som jeg er skiftet over til nu.

Jeg bestiller over www.zooplus.de porto koster ca. 54 kr. uanset, hvor meget du bestiller.

Jeg vil dog prøve Golden Grey Master næste gang, da jeg også har hørt meget godt om det.

Vi bruger ikke andet end Olivers her i huset, og er meget tilfredse med det :slight_smile:

Du kan læse mere/bestille det på http://olivers.dk/

Jeg har hørt delte meninger om Olivers kattegrus, men flest positive oplevelser som du beskriver. Det allerbedste jeg selv har prøvet er Euro litter. Desværre var det kun en enkelt sæk, jeg fik fornøjelsen af at vinde på QXL. Det slår Extreme Classic, som vi ellers bruger, men vi kan desværre ikke købe det her i vores område.

Bemærkning til Euro Litter:
Det indeholder baby-pudder, og det tror jeg ikke, katte har godt af at indånde.

Jeg kender godt produktet, og det klumper ret fint, også med mange katte.
Men jeg har nu valgt at bruge træpiller i stedet for grus.
Jeghar brugt træpiller i snart 2 år, og jeg er rigtig glad for det, det fjerner al katteluft, dog skal man rense pøller 1-2 gange dagligt, da det ikke fjerner den lugt.
Men jeg har både fertile hunner og fertile hanner samt kastrater gående på træpiller og det lugter simpelthen IKKE af tis.

Jeg har også overvejet at gå tilbage til ectreme classic da det er noget billigere. Træpiller har vi dog ikke prøver endnu, vi brugte det meget i Frankrig, men jeg syntes ikke det var så lugtabsorberende. Men måske det er anderledes her hjemme. -thumbs

Det gør EC da os?

Det gør EC da os?[/quote]

Man kan faktisk købe det uden babypudder nu. Jeg kan nu heller ikke forstå, hvad det pudder skal gøre godt for.

Det gør EC da os?[/quote]

Man kan faktisk købe det uden babypudder nu. Jeg kan nu heller ikke forstå, hvad det pudder skal gøre godt for.[/quote]

Ved du hvor? Jeg synes virkelig det er træls med den babypudder lugt… Og nej kan heller ikke se hvad det skal gøre godt for.

Jeg prøvede på et tidspunkt noget kattegrus der duftede af blomster… Det var dælme dejligt… At kattegruset så var noget værre ¤"%"&#¤& er en anden ting :wink:

Jeg synes heller ikke om babypudderduften. Jeg har set det uden pudder på de sidste par udstillinger, vi har været på. Vi plejer at købe 5 sække for 450 kr. på udstillinger og det er jo billigt.

HVIS man køber en palle med 600 kg Oliver-grus er prisen under 50 kr for 10 kg -thumbs
Men det kræver selvfølgelig man har en del dyr -shhhh eller deler med andre.
Jeg deler med en anden MCO-opdrætter.
Gruskvaliteten fejler ikke noget og jeg er endda gået over fra EverClean, som jeg stadig mener er det bedste grus på markedet.
Her om sommeren gør mine dyr nu for det meste deres toilette ude i deres strandsandsbakker.
Var jeg kat ville jeg godt nok også hellere skide udenfor end i en indelukket kattebakke indendørs -høhø

Ja det er sq billigt når 1 sæk koster 150 kr. Kommer self os an på hvor mange kg det er du køber. Men jeg kommer desværre ikke på udstillinger.

Prisen for Extreme Classic købt på udstillinger svarer til 56,25 kr. for 10 kg og så behøver man kun købe 5 sække a 16 kg for at få det til den pris. Det rækker langt til vores 5 katte som også besørger i haven ind imellem nu, hvor vi har fået den indhegnet. De bruger nu mest den åbne bakke på vores overdækkede terrasse. Vi har to lukkede kattebakker herinde. Jeg synes 600 kg lyder af svimlende mængde af grus - også selvom man deler med andre [bigloony]

I Herning kan man hos Bonnie Dyrecenter købe Mega Klump (hedder det vist) meget billigt. Jeg kan bare ikke lige huske prisen. Men det er lige så billigt, som det vi giver for Extreme Classic på udstillingerne. Måske du kan finde lignende tilbud i nærheden af dig Natascha.

Hva Kamakazi er det noget du vil vidersælge? he he lyder godt nok billige!

Vi bruger det der grus der hedder Super Clump - det elsker Duchess fordi det er så fint som det er, og man lugter det SLET ikke.

Mine piger er glade for krystallerne, og det er jeg faktisk også.

Det er dejligt nemt - det lugter ikke og jeg kan “nøjes” med at fjerne puhaer 1-2 gange dagligt :slight_smile: