Supermodellerne 2½ uge med navne

Da jeg så den ene af tøsernes lille skønhedsplet var jeg ikke i tvivl om at hun skulle hedde Cindy Crawford, og så var stilen lissom lagt :tihi:

Så her er de skønne syvlinger med navne :slight_smile:

Milla Jovovich - Sort tortie bicolour:

Gisele Bündchen - Sort tortie makrel tabby bicolour:

Carla Bruni - Sort tortie med hvid:

Fabio Lanzoni - Sort med hvid:

Tyson Beckford - Sort med hvid:

Elle Macpherson - Sort tortie med hvid:

Cindy Crawford - Sort tortie makrel tabby bicolour:

Et fantastisk sødt kuld :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Her er lige billeder af de modeller de er opkaldt efter :slight_smile:

Milla Jovovich:

Gisele Bündchen:

Carla Bruni:

Fabio Lanzoni:

Tyson Beckford:

Elle Macpherson:

Cindy Crawford:

Årrh nogen fine små Misser :slight_smile: og super navne :wink:

Haha, herligt kuld og sikken et skønt tema! :smiley:
Er Milla Jovovich dog ikke sort tortie tabby bicolour? :slight_smile: Synes da det ligner der er en brille i det sorte oppe over øjet? :slight_smile: Eller er det det hvide der snyder, og der er andre tegn der indikerer modsat? :slight_smile:

[QUOTE=Eife;682147]
Er Milla Jovovich dog ikke sort tortie tabby bicolour? :slight_smile: Synes da det ligner der er en brille i det sorte oppe over øjet? :slight_smile: Eller er det det hvide der snyder, og der er andre tegn der indikerer modsat? :)[/QUOTE]

Jeg kan ikke blive klog på hende, for jeg synes hun ser helt solid ud på kroppen :gruble:

Hvor er de bedårende alle sammen :wehuu:

Annie - Du må tage et numse-billede så? :tihi:

Kroppen ville jeg ikke tage så tungt, May var også fuldstændig sort som lille killing i øvrigt

Her begyndte der at komme på benene

Nåh ja, det bliver jeg nødt til :høhø:

Dejlige billeder!

Og Milla passer godt til sit navn - på det første billede ser hun lige så forbavset ud som menneske-Milla i “det femte element”.

Jeg ville dælme gerne have en af dine tortie-tøser… Men det må blive en anden god gang den drøm går i opfyldelse…

Hvor er de skønne allesammen :love2::love2::love2::love2::love2::love2:

Men jeg troede, at det ville blive et “Desperate housewives-kuld” :tihi::tihi:

Nu har jeg endelig fået katte, der var ingen spændende “spættede” katte da jeg ledte, men nu, så ser jeg dem alle vegne :S

Ja sådan er det altid :slight_smile:

De er bare så dejlige at det slet ikke er til at beskrive.

Der er så meget gang i dem, de mosler rundt og vil opleve ALT.

Der skal nok blive gang i huset om 1-2 uger…PARTY !!!

Og Elle…hun har snuppet mit hjerte helt, gid jeg havde plads til en lillebitte plethyæne mere

Killingerne er smukke:hjerte: - de andre er plastik:p.

De bliver da godt nok kønnere og kønnere med alderen :hjerte::hjerte::hjerte: og skønne navne, du har fundet til dem :thumbup:

nørrj, hvor er de alle sammen kære…
Elsker allerede Carla Bruni. Hun ser sød ud med den brune plet på panden…ligner en paryk - hvor sødt! :tihi:

Hvor er de søde.

Hvis de røde pletter er til strækkeligt store vil tabbymønstret vise sig der.

Lige nu har jeg en som jeg troede var uden tabbymønster men som tiden er gået viser hun 1 år gammel tydeligt tabbymønster på et rødt lår.

Krista - rød vil altid være tabby selvom katten ikke er det :slight_smile:

Sikke et skønt rødt hjerte killinge-Bruni har fået på toppen af hovedet! Og killinge-Elle hun er simpelthen skøn med de aftegninger. Engang skal jeg have mig en sort-tortie kat i en eller anden form… Ebony, min birma, er lilla-tortie-masket og har gjort at jeg er faldet pladask for tortie-tøser. Skønne killinger! :slight_smile:

Den gamle historie. Kan det ses på sådanne sager som dem her har jeg altid oplevet at det også blev skrevet på stamtavlen.

Muligvis, men jeg vil gerne have en stamtavle med korrekt EMS kode på :slight_smile: