Supreme-spam

Så kommer de billeder, jeg havde lovet - og der er mange :smiley:

Først et par stemningsbilleder af hallen - der er god plads mellem rækkerne :slight_smile:

Dommerburene, hvor hver dommer har “et stykke lagkage” ud af en ring :slight_smile:

Et udvalg af temapyntede bure, med eller uden kat (temaet var det kongelige bryllup):

Var det noget med et hankattehus?

Der var meget strenge instrukser om ikke at røre kattene - men ikke om, at kattene ikke måtte røre mennesker og hende her ville gerne hilse på mig gennem tremmerne :hjerte:

Et udvalg af burmeserne (udover dem, der allerede er vist i deres fine bure)

En lækker bengalhan

Et par snowshoe

En Devon

En bombay. De er så sjældne i England, at jeg talte med en publikummer, som var rejst 200 miles for at se én :S Men heldigvis var der da så en enkelt, hun kunne kigge på :slight_smile:

Et par Sphynx

En russer

Min nye bedste ven, HaaMa :hjerte::hjerte::hjerte:

En ny variant af briterne - Blue golden tipped

Og lidt tættere på

Et par siamesere, der venter på kørelejlighed

Endnu en brite

En burmeser til sceneshow (jeg stod meget dårligt for billeder, så det blev det eneste)

Den vigtigste aby på udstillingen - Anni, der er født ca. 1 uge før mit kuld

Og til sidst - hvorfor gå to gange, når man har Chrissy at bruge som pakæsel :stuck_out_tongue:

MIG HA’ de to Sphynxer. Nøj, hvor ser de fine ud - og sikke nogle rynker. Tak fordi, at du tænkte lidt på mine behov, Mette. :tak:

Det ser ud til at have været et rigtig godt show. Jeg vil med næste gang, hvis økonomien tillader det.

Det ser altså ud til at have været en kanon tur med rigtig mange lækre katte :smiley:

Det var det helt klart også og det var fedt at have lavet nogle kontakter på forhånd, så jeg fik lidt insiderviden og gode aftaler :slight_smile:

ville ønske økonomien og tiden var til en Supreme-tur næste år, men får vist rigeligt at bruge penge på :tihi: (… f.eks. en kat :tihi: )

Det er ikke så dyrt, hvis man laver discountudgaven og kun tager udstillingen med. NEC ligger så tæt på lufthavnen, at man ville kunne være der ca. 10.30 og med kun håndbagage kan man næsten få hele showet med, før man er nødt til at gå igen :slight_smile:

Ja det er selvfølgelig rigtig nok - det skal med i mine overvejelser hvis der er nogle billige fly-billetter derover og hjem igen :slight_smile:

Skønne billeder! Tak!

Haa-Ma… hvad er det for en slags kat? den ser vel nok sød ud :slight_smile: Og det er så sjovt med odd-eyed :slight_smile:

Og sphynxerne er da lige til at elske :smiley:

den der blue golden tipped brite er FLOT! Sikke en farve! Mums!

Han er Khao Manee - halvfætter til siameserne og burmeserne (lidt langt ude godt nok, men de har gået på de samme gader). Det er en gammel race i Thailand, men ny som renavlet race. Jeg mener, min nyeste bedsteste ven (skønt temperament) er F3 og de skal op til F5 før de kan færdiggodkendes i noget forbund.

Åh er det en af dem? Jeg har hørt om racen men jeg tror ikke jeg har set en før. Den er godt nok lækker. Burmeserne er lidt mere rolige end siam, er de ikke? (Den eneste burmeser jeg har kendt var en af naboernes og den sov næsten altid når jeg så den L) - så hvordan er den her? Hyperaktiv som siam eller mere normal kat som burmeserne?

Heh somme tider føler jeg at jeg har anskaffet mig tre katte med DAMP (selvom det ikke hedder det mere) Man er i al fald ikke i tviv om at siam er en livlig race :uha:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;734644]Åh er det en af dem? Jeg har hørt om racen men jeg tror ikke jeg har set en før. Den er godt nok lækker. Burmeserne er lidt mere rolige end siam, er de ikke? (Den eneste burmeser jeg har kendt var en af naboernes og den sov næsten altid når jeg så den L) - så hvordan er den her? Hyperaktiv som siam eller mere normal kat som burmeserne?

Heh somme tider føler jeg at jeg har anskaffet mig tre katte med DAMP (selvom det ikke hedder det mere) Man er i al fald ikke i tviv om at siam er en livlig race :uha:[/QUOTE]

Jeg tror, du trænger til at komme på besøg i et hjem med flere burmesere :wink: Der er kun roligt hjemme ved mig, når de sover og det gør de bestemt ikke altid samtidig. De fleste af mine er endda voksne i modsætning til dine 3, der jo er halvstore killinger stadigvæk :slight_smile:

Så vidt jeg ved ligger Khao Manee temperamentsmæssigt på linie med deres halvfætre, så den store forskel ligger i pels- og øjenfarve. Bygningsmæssigt ligger de midt imellem sia- og burmeser. HeeMa var en slank burmeser at mærke på, men ville have været en robust siameser :slight_smile:

super med så mange dejlige billeder når man nu ikke selv kunne være der :slight_smile:

Ihhhh hvor ser det godt nok hyggeligt ud, Og det tiltaler mig rigtig meget at man kan stå og snakke med publikum ved buret, uden at man føler man laver en stopklods. :thumbup:

Nu har du vel sagt til dem, at næste år skal det holdes i en dansk skoleferie? :høhø:

Jeg er ikke helt sikker på, at de er modtagelige - men du og PiaB kan jo tage hinanden under armen og lave en lyntur, hvis der er direkte fly fra Jylland :wink:

Jamen jeg vil også shoppe :høhø:

Du ve’ ha’ og du ve’ ha’ - du kan få havregrød lissom os andre, ka’ du :høhø::høhø::høhø:

Uha ja dejligt, hvis bare jeg slipper for sukkeret som folk ellers plejer at give en på. :smiley:

Tak for kigget. Det ser stort ud - hvor mange katte var der? :slight_smile:

Så længe jeg sidder her på arbejde må mit svar være - mange :stuck_out_tongue: Men knap så mange som tidligere år. De mærker finanskrisen endnu hårdere derovre end vi gør i Danmark og så er racedyr og udstillinger jo helt klart en luksus, der bliver skåret fra :frowning: